Jack_Daniels Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hei har et problem når jeg skal oppdatere spillet, har reformatert, og har de spillet på d: disken, så det ligger ikke i leggtil/fjern programmer skiten på kontroll panel, så det betyr at pcen ikke vet jeg har spillet, så jeg kan ikke patche, er det en måte å få patcha uten å ha spillet, instalert, er bortreist så har ikke key til å reinstalere :S
XplittR Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 du kan jo prøve å google etter dette: "Warcraft 3" 1.20e to 1.21 eller noe..
Luchy Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Du kan ikke patche spillet hvis maskinen ikke vet at det er instalert. Prøv å instaler det på en annen disk.
MittBrukernavn Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Er det ikke bare å gå inn på b.net da?
Luchy Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Nei det vil ikke funke. Jeg har en gang fått overført (ikke instalert) WC3 til pc'en min. Gikk fint å spille det, men det gikk ikke ann å patche det. Det samme gjelder hvis du ikke har din egen CD-key
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå