Muff3 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hei Hver gang jeg prøver å nedlaste en fil fra internett,og jeg lukker internettvinduet, får jeg feilmelding, om at "Internett explorer har et problem, og må lukkes....." Har både virus- og spywarekontroller, som ikke finner noe som helst galt... Hva gjør jeg?
Donnie Darko Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det er jeg usikker på, men prøv å avinstaler internet explorer, deretter laster du ned internet explorer 7 ^^ Kan ikke si deg at dette fungerer, men det har hvert et forsøk? -MathiasF
Muff3 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Det er jeg usikker på, men prøv å avinstaler internet explorer, deretter laster du ned internet explorer 7 ^^ Kan ikke si deg at dette fungerer, men det har hvert et forsøk? -MathiasF 7844302[/snapback] jeg har allerede versjon 7, men jeg alltids forsøke... takk for raskt svar...
Muff3 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Skift til Firefox. 7844749[/snapback] Death to Firefox!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå