AMPFILER Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hei! Har ett problem med dataen jeg driver og fikser nå. dataen har akkurat fått en rein installasjon av windows xp på nytt, lakt inn alle drivere og oppdatert div ting. Plutselig så blir skjermen svart, så restarter den og feil melding kommer opp når windows har starta opp igjen. Jeg går da inn å sjekker hva som skjer inne i Computer management -> system tools -> event viewer -> system. Der finner jeg jo da En informasjon om Save Dump, så får jeg en Error 23 sekunder etterpå, og denne erroren står det inne på "help and Support" = A blue screen ( stop error) was reported, the message contains details about the error, a matching event with Event ID 1001. Dette skjedde rett etter jeg hadde innstallert norton antivirus 2006. Data : Abit intel Core 2 6600 2.4ghz 1024 mb ram s-ata DvdRW geforce 7600? ellerno. Pci Express kort.. Har testet WD 400gb harddisk som dataen hadde, også testa min 120gb seaget hdd. så harddisk er det ikke. Noen som har noen tips?
Beyma Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hva står det på blåskjermen?? Endret 1. februar 2007 av crimar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå