lobster Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jobber med en hovedoppgave og leter etter ett program som genererer PENE diagrammer og søyler. Synes de som er i excel ikke ser flotte nok ut. Noen tips til programmer? (helst gratis)
kjeklulf Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Nå er det vanskelig å komme med noen generelle forslag ut fra så intetsigende spesifikasjoner som "pene" og "ikke ser flotte nok ut". Du kan få diagrammene i Excel til å se ut akkurat slik du ønsker med få unntak. Hva konkret er det du er ute etter?
lobster Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 (endret) Var kanskje litt dårlig formulert. Det jeg ser etter er noe alla dette:' Endret 31. januar 2007 av lobster
GeirGrusom Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ser ut som den øverste, og den nederste er laget i et 3D program, og den i midten er laget i et vektor-tegneprogram.
lobster Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Finens det ikke noen programmer som rendrer grafer ?
lobster Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Tusen takk for svar. Sjekket litt rundt og det ser ut til at jeg kan få det til i Illustrator.. Gir det ett førsøk før jeg går for Blender.. Men, har jo lyst til å lære Blender også.... hmmm ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå