jae-ols Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Store problemer nå. I ramma står det"iexplore.exe har et problem og må lukkes. Dette har vart en uke nå, maskina har også restartet. Denne feilmeldinga får jeg. Feilende program iexplore.exe, versjon 6.0.2900.2180, feilende modul gdi32.dll, versjon 5.1.2600.2818, feiladresse 0x0001d4ff. Jeg har Fujitsu Siemens maskin. Nå har jeg gått inn på : Info om min datamaskin. Under maskinvare, skjermkort sto det at oppdatering anbedales. Hvor finner jeg drivere?
spaakh Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/index.html ikke så veldig vanskelig å tenke seg til at produsentens hjemmeside er en fin plass å starte. På høyresiden har du deskupdate dersom du bruker XP, ellers finner du nok flere drivere under "downloads". Lykke til
jae-ols Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/index.html ikke så veldig vanskelig å tenke seg til at produsentens hjemmeside er en fin plass å starte. På høyresiden har du deskupdate dersom du bruker XP, ellers finner du nok flere drivere under "downloads". Lykke til 7839254[/snapback] Tusen takk for det. Skal prøve det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå