Gå til innhold

Konvertering av AVI fil


Iceman22

Anbefalte innlegg

Jeg har nå en avi fil som varer 1,45 minuter og den ligger på nesten 4gb :no:

Det jeg ønsker å gjøre med denne filen er å konvertere den til et format med OK kvalitet og helst under 500mb.

Har prøvd å konvertere til mpeg2 med WinAVIDVD men da lagget filmen og filen var fortsatt litt for stor.

 

Noen som har noen programmer jeg burde prøve?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som det står i feilmeldinga, so er det ei begrensing i at oppløysninga til videoen må vere deleleg med 4. Er ikkje sikker på kvar denne begrensinga er, om det er med XviD eller kva det er.

 

Gå inn på Advanced settings og vel Fixed width. Sidan den skal på Youtube kan du sikkert velge 368 eller deromkring. Om det ikkje fungerer, er eg ikkje sikker på kva ein kan gjere. Kva er oppløysninga til originalvideoen? Om den har eit breidde-høgde-forhold på omlag 4:3, kan du trykke Ctrl + F9 og velge å tvinge Aspect ratio til 4:3. Tilsvarande om originalvideoen er omlag 16:9.

 

Angåande storleiken, viss du bruker Custom size treng ikkje den vere høgare enn 5MB eller noko slikt. Den kommentaren om 700MB over var retta mot lengre filmer; han trudde sikkert videoen din var på 1t 45min.

 

Om det ikkje fungerer, kan du prøve eit anna program, som Super frå http://www.erightsoft.net/.

Lenke til kommentar
Som det står i feilmeldinga, so er det ei begrensing i at oppløysninga til videoen må vere deleleg med 4. Er ikkje sikker på kvar denne begrensinga er, om det er med XviD eller kva det er.

 

Gå inn på Advanced settings og vel Fixed width. Sidan den skal på Youtube kan du sikkert velge 368 eller deromkring. Om det ikkje fungerer, er eg ikkje sikker på kva ein kan gjere. Kva er oppløysninga til originalvideoen? Om den har eit breidde-høgde-forhold på omlag 4:3, kan du trykke Ctrl + F9 og velge å tvinge Aspect ratio til 4:3. Tilsvarande om originalvideoen er omlag 16:9.

 

Angåande storleiken, viss du bruker Custom size treng ikkje den vere høgare enn 5MB eller noko slikt. Den kommentaren om 700MB over var retta mot lengre filmer; han trudde sikkert videoen din var på 1t 45min.

 

Om det ikkje fungerer, kan du prøve eit anna program, som Super frå http://www.erightsoft.net/.

7868786[/snapback]

Har nå prøvd 4:3 trikset og Fixed width til 368 uten hel.

Original videon er 1680x1050 oppløsning.

Skal prøve suprer nå. :(

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...