Gå til innhold

CPU hjelp

Shybert

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg greide det kunststykke å snu RAM brikken sin her om dagen. Dette resulterte selvfølgelig i svidd hovedkort, men spørsmålet mitt er jo da om prosessoren overlevde? Er litt usikker på om jeg har lyst til å prøve den på et nytt/mitt hovedkort i tilfelle dette skulle bli skadet hvis CPU'en var ferdig/skadet.

Tar Prosessoren skade av denne type behandling, og er det safe å prøve denne i et nytt hovedkort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja enten så virker den eller så virker den ikke men jeg tror ikke den ødelgger ditt hk

Hvordan i svarte satan klarte han å snu rambrikken

det er jo spor for **** skal være om trenet umulig å få den inn feil veien uten om at han setter seg på den når han setter den inn

Skrevet

Høres nå heller ut som om han har satt in ddr-ram i sdram slot eller omvendt. Er den eneste logiske forklaringen :razz: Men egentlig skulle nå det vær totalt umulig og da..... Hehe

Skrevet

Ok. Ikke supersmart gjordt, men er det noen som har noen meninger om hvorvidt det er smart/safe å prøve cpu'en et annet sted? Det var vel mest det jeg var ute etter...

Cpu'en ser helt strøken ut.

Skrevet

ehehe......jeg klarte faktisk og sette inn den ene sd ram brikken min feil vei en gag...det resultere i ganske mye røyk og svi lukt...men jeg hadde flax...både mobo og ram brikke overlevde;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...