Gå til innhold

Dell teknisk service; sliter de for tiden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rapporterte inn en Dell skjerm som svikter her for ti dager siden, fikk ett svar der det stod at det "kunne ta litt ekstra tid" på grunn av arbeidspress, men har fortsatt ikke hørt en pip fra dem.

 

Noen som har erfaring fra dette nylig og vet ca. hvor lenge "litt ekstra tid" er?

 

-KJ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen serviceavtale. :) Standard privatkunde.

 

Joda, men i og med at jeg får tilbakemelding om at det kan ta tid er det vel ikke noe poeng i å mase. Bare lurte på om noen har hatt kontakt med dem i det siste og vet sånn ca. hva jeg kan forvente.

 

Skjermen virker i og for seg, så jeg stresser ikke før den ryker ;)

 

-KJ

Skrevet

Service skal ikke "ta tid".

 

Dell har vært rimelig raske på service før.

For 3 år siden, så fikk jeg nye deler av hva som var galt dagen etter jeg ringte med Jetpack, uten å måtte levere tilbake det defekte produktet.

Til tross for at jeg hadde den billigeste service-avtalen.

 

Nå tror jeg det er slikt at man må lever inn det skade produktet, før man får ny vare. ^^

 

Men går det over 10 dager har de sikkert "glemt" deg.

Skrevet

Ikke bare glemt, men helt borte faktisk. :)

 

Takk for sparket i bakenden slik at jeg ringte dem og fikk registrert på nytt.

 

-KJ

Skrevet

Hehe, ja bra det..

 

Må foresten nevne at jeg sitter i telefonen nå og venter i kø på support (igjennom jobb).

"ventetiden er beregnet til å være mere enn 30 minutter" :confused:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...