Jogi Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hvis man har en disk på f.eks 100 Gig og skal ta backup hvor stor plass vil en backup da ta i forhold til et "speilbilde" program? F.eks kjørte jeg norton ghost og resultatet ble 22 dvd plater! Må da finnes noe som tar mindre plass når man vil ta en backup? Skal sies at det er første gang jeg tar backup (speilbilde) Endret 30. januar 2007 av Jogi
j-- Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Med mindre dataen du tar backup av blir komprimert før det overføres til et annet medium vil det ta like stor plass som kilden
PerB Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Og er datafilene komprimert i forkant så er det lite å hente på komprimering i forbindelse med backup. Komprimering i backupøyemed må også være lossless.
Jogi Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Okei så da er det sånn å forstå at det er riktig at backupen blir så stor omtrent som brukt størrelse av harddisk Begynte å lure litt når jeg måtte mate den m over 20 dvd plater hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå