Bønne Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Nå har jeg tenkt å flytte Xbox 360-en min opp på rommet, og koble den til en PC-skjerm. Grunnet alderen min har jeg et ganske trang budsjett nå som jeg skal kjøpe ny PC-skjerm også. Derfor lurer jeg på om en Logic 3 VGA-kabel har ok kvalitet, eller om det bare er crap.
BlastyTrasty Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Av erfaring styrar eg vekk ifrå Logic3 produkt. Gamepad, kablar- alt i saman. Har opplevd dei som low price knock offs, med som regel lav kvalitet.
boundishh Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 enig med deg drak by design jeg hadde en logic3 kontroller til ps2'en min en gang og den datt rett og slett fra hverandre
Bønne Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Hmm.... Skal styre vekk fra Logic 3 da. Kjøpte forresten en kabel fra MS i dag
FJERNET111 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ser at du allerede har bestemt deg, men kan vel skyte inn en liten erfaring med logic 3 VGA-kabelen til 360. Jeg er av den oppfatning at den er av ganske dårlig kvalitet da bildet ofte blir ganske dårlig på den TV'en vi har her i huset (37" LCD fra Sharp), må da skifte kanal frem og tilbake eller slå Xboxen av og på for å få bra bilde. Dette kan dog skyldes TV'en, men jeg _tror_ det er kabelen. Har ikke testet med andre HD-kabler på TV'en så er litt usikker, men får snart en ekstern harddisk med VGA utgang, så da kan jeg sjekke. Men for sikkerhetsskyld, styr unna Logic3-kabler hvis ikke prisen er veldig viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå