Gå til innhold

Canal Digital og DC++

redouane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje jeg ikke har fulgt godt nok med i timene.. Men har Canal Digital bredbånd blokkert fullstendig for fildeling og da spesifikt DC++?

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke blokkert det helt, men de har sendt ut et brev om at de kommer til å strupe P2P aktivitet. Ihvertfall slik jeg tolket det...

= Du får ikke det du betaler for

Skrevet

Hadde sakt opp på dagen viss det hadde skjed på linja mi. Desuten so ei ei bitte liten del av P2P aktivitet lovlig viss det e eit argument.

Skrevet
1: DC++ er ULOVLIG!

7863653[/snapback]

Ehm.. hvorfor det? Dc++ er ikke ulovlig, men du kan dele ulovlige filer, samme med msn, irc, www osv..

Kort: Deler du linux distroer, freeware og private filmer ol. er det fult lovlig.

• 1 måned senere...
Skrevet
1: DC++ er ULOVLIG!

7863653[/snapback]

Ehm.. hvorfor det? Dc++ er ikke ulovlig, men du kan dele ulovlige filer, samme med msn, irc, www osv..

Kort: Deler du linux distroer, freeware og private filmer ol. er det fult lovlig.

7865256[/snapback]

Jeg synes det er tett at de gjør det. Vi betaler linja som vi skal ha, samma hva vi bruker den linja til så skal vi ligge på den linja vi betaler for. Jeg tror jeg skal bytte over til en annen leverandør for canal digital er helt på tryne når det gjelder nedlasting og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...