eivindlt Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hei! Har hatt Nokia N73 i nesten et halvt år nå, generelt meget fornøyd med den Imidlertid er det ett problem som irriterer. Når jeg sender SMS, stopper hele mobilen i ca 30sek (displayet fryser, ingen knapper reagerer), før meldingen på ordentlig sendes (først nå høres telefon/antennestøy i mine uskjermede PC-høyttalere..). Har noen opplevd det samme, evt. funnet en løsning på problemet? mvh Eivindlt PS: Har ikke AntiVirus på mobilen hvis det kunne ha vært årsaken..
thrill Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hei!Har hatt Nokia N73 i nesten et halvt år nå, generelt meget fornøyd med den Imidlertid er det ett problem som irriterer. Når jeg sender SMS, stopper hele mobilen i ca 30sek (displayet fryser, ingen knapper reagerer), før meldingen på ordentlig sendes (først nå høres telefon/antennestøy i mine uskjermede PC-høyttalere..). Har noen opplevd det samme, evt. funnet en løsning på problemet? mvh Eivindlt PS: Har ikke AntiVirus på mobilen hvis det kunne ha vært årsaken.. 7823513[/snapback] På Nokias supportsider for N73 ligger det noe de kaller SMS Accelerator .. elle noe slik. Om du ikke lagt inn oppdatert firmware er det mulig denne kan hjelpe. Tror denne fiksen er inkludert i siste firmware.
genser Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Evt. finn filen enkelt og greit via programmet Kataloger på mobilen din. Den er under kategorien med programmer fra Nokia.
eivindlt Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Hei!Har hatt Nokia N73 i nesten et halvt år nå, generelt meget fornøyd med den Imidlertid er det ett problem som irriterer. Når jeg sender SMS, stopper hele mobilen i ca 30sek (displayet fryser, ingen knapper reagerer), før meldingen på ordentlig sendes (først nå høres telefon/antennestøy i mine uskjermede PC-høyttalere..). Har noen opplevd det samme, evt. funnet en løsning på problemet? mvh Eivindlt PS: Har ikke AntiVirus på mobilen hvis det kunne ha vært årsaken.. 7823513[/snapback] På Nokias supportsider for N73 ligger det noe de kaller SMS Accelerator .. elle noe slik. Om du ikke lagt inn oppdatert firmware er det mulig denne kan hjelpe. Tror denne fiksen er inkludert i siste firmware. 7823851[/snapback] SMS accelerator funket, nå er alt bra igjen;) Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå