Hackerboy Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg er ferdig med å innstalere WOW, når jeg skriver inn brukernavnet og passordet da kommer det en downloading. den første gikk greit, men den andre når jeg starter den står det "Tracker is not responding" Hva skal jeg gjøre med det problemet? Når denne kommer frem etter 3 sek så stopper downloading (før den har kommet igang) Skjønner dere problemet?
Kiruk Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 "Tracker is not responding" kommer opp rett som det er hos meg, prøv å slå av alle brannmurer. Den pleier å fortsette å laste ned etter et par minutter.
Hackerboy Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 "Tracker is not responding" kommer opp rett som det er hos meg, prøv å slå av alle brannmurer. Den pleier å fortsette å laste ned etter et par minutter. 7823391[/snapback] Det skal jeg prøve tusen takk for hjelpen på forhånd.
Bredoc Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jupp, du har trøbbel med Blizzard downloader som så mange andre har. Anbefaller at du laster ned full patch via mirror, så dem andre små etter det. Sparer en del tid på det. Her er en link. Husk at det må være EU - GB patch du henter ned.
Cuneax Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg må minne trådstarter på følgende: #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spamKorte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Mer om bumping. En post er dermed slettet
Hackerboy Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 er ferdig med Blizzard Downloaderene nå, Skal bare innstalere Burning crusade eller hav det heter nå før jeg begynner å spille. Men det gidder jeg ikke før i morgen da.
Hackerboy Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Er ferdig med innstaleringen av World Of Worldcraft - The Burning Crusade (Tillegspakken) Har kommet i lvl 4 med en shaman allerede, det er en tendrock eller hva det heter. Har ikke satt meg så voldsomt inn i navnene ennå. tar imot all hjelp og tips jeg kan få, gjerne send PM (har ikke fått en eneste en enda)
Cuneax Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Ser ut som saken er løst og da stenges tråden for å unngå ytterligere off-topic. Småprat om WoW kan tas her
Anbefalte innlegg