The_Lozer Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har noen problemer med en service kalt spooler (brukes i printer sammenheng). spooler service får error hele tia, selv om jeg restarter pc'en og servicen. får ikke avslutta dokumenter som er på vent eller gjort noe med skriverne..
S.M. Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Har du sett på services på administrativtools. printerspooler, kunne sett om noe den er avhengig av virkelig har startet.. Og om valget programmet gjør ved 1-2-3-dje feil.. at de ikke står på "gjør ingenting.." Endret 29. januar 2007 av S_tone_meg
The_Lozer Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Har du sett på services på administrativtools. printerspooler, kunne sett om noe den er avhengig av virkelig har startet..Og om valget programmet gjør ved 1-2-3-dje feil.. at de ikke står på "gjør ingenting.." 7823143[/snapback] nå har jeg satt alt på restart service, jeg har også prøvd å fjerne printere og slikt ved å bytte ut spool mappen og spoolss.dll og spoolsv med noen like filer fra en annen pc med samme os for å se om det virker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå