henning77 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Heisann! Kan noen forklare meg hvordan jeg lager en image fil? Jeg har 14 filer som jeg skal lage om til en .img. jeg får bare til å lage image av 1 fil omgangen. Hva gjør jeg galt? bruker nero. Hvilke andere progammer kan jeg bruke?
Steina Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 "lage om til .img" ? Kan du forklare situasjonen litt bedre? Skal du ha alle filene pakket inn i én fil? Hvorfor da ikke bruker .zip \ .rar ?
henning77 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 jeg skal lage alle filene om til .img fil...slik jeg kan brenne den på en cd
eppis Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 jeg skal lage alle filene om til .img fil...slik jeg kan brenne den på en cd oki?? ikke at jeg helt skjønte det der menne? følg prossesn nedenfor så får du et Nero image.. du får riktig nok ikke en .img fil menne en image fil som du kan mounte i deamon tools... brenne ut senere osv... hvis dette er det du ønsker... i nero: eksempel med data cd: 1. trykk ny: velg data cd 2. legg til alle filer 3. øverst til høyre der står det hviken brenner Nero skal bruke.. denne står default på din dvd/cd brenner bytt denne til Nero Image Writer 4. trykk Burn/Write etc.. 5. Nero spør deg nå hvor du skal lage fila 6. gi den et par min og du har nå et image av alle filene du la til oprinlig. den vanligste imge fromaten er .iso og hvis du skal lage et sånt image av for eks en cd du har så kan jeg anbefale WinISO...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå