Gå til innhold

Epic fly mount


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er 280% + speed ja, mao det blir 380% av løpende fart :p

 

og for de av dere som er into that kind of things så er 380% speed den samme farten som flightpath gryphon/bat/hyppogriff/wyvern alltid har hatt. artig liten faktasnurt synes jeg :D

7824069[/snapback]

 

Hmm.. En addon jeg hadde for lenge siden viste 450% på gryphon/bat/hyppogriff/wyvern

Lenke til kommentar
Det er 280% + speed ja, mao det blir 380% av løpende fart :p

 

og for de av dere som er into that kind of things så er 380% speed den samme farten som flightpath gryphon/bat/hyppogriff/wyvern alltid har hatt. artig liten faktasnurt synes jeg :D

7824069[/snapback]

 

Hmm.. En addon jeg hadde for lenge siden viste 450% på gryphon/bat/hyppogriff/wyvern

7824147[/snapback]

de flyr jo mongoveier uansett da.

Lenke til kommentar
60% er jæææææævlig sakte.. :/

7821850[/snapback]

Jupp det er veldig sakte. Jeg hadde nesten nok penger til den epiqen og tenkte jeg kjøper den så lenge men endte med og låne litt som når er grindet tilbake igen.

 

 

aww, jeg som grindet troll i hinterlandds til jeg ble grønn :p

 

neida..

7823082[/snapback]

En IRL venn hadde exaulted med dem. Var ikke helt glad nei :no:
Lenke til kommentar
Det er 280% + speed ja, mao det blir 380% av løpende fart :p

 

Anyway Wildhammer clan er factionet som selger mount, men i forrige patch ble de removet og joinet som alliance / horde faction så du får 10% reduksjon i prisen uansett rep (så lenge du er honoured med ally/horde)

7822899[/snapback]

 

 

honored med hva? ally/hord ?

Lenke til kommentar
Det er 280% + speed ja, mao det blir 380% av løpende fart :p

 

Anyway Wildhammer clan er factionet som selger mount, men i forrige patch ble de removet og joinet som alliance / horde faction så du får 10% reduksjon i prisen uansett rep (så lenge du er honoured med ally/horde)

7822899[/snapback]

 

 

honored med hva? ally/hord ?

7829155[/snapback]

 

The burning legion

Lenke til kommentar
Det er 280% + speed ja, mao det blir 380% av løpende fart :p

 

Anyway Wildhammer clan er factionet som selger mount, men i forrige patch ble de removet og joinet som alliance / horde faction så du får 10% reduksjon i prisen uansett rep (så lenge du er honoured med ally/horde)

7822899[/snapback]

 

 

honored med hva? ally/hord ?

7829155[/snapback]

 

The burning legion

7829249[/snapback]

 

 

lol =)

tror lite at de kommer til å bli no serlig friendly etter at du har herja igjennom Hellspire Citadel et titals ganger ;D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lite spørsmål:

Vil "Carrot on a Stick" og andre "Mount increase" ting funke på flying mounts også, eller gjelder den bare for vanlige mounts?

Isåfall hadde det jo vært litt artig :p

7824102[/snapback]

 

yup! totalt kan du fikse deg en 9% speed increase med alle mount enchantene du kna ordne deg opp til lvl 60, men leatherworkers kan lage en som gir 10% speed increase, som ikke stacker med andre buffs though. pallas og hunters har også talenter som gir speed increase

 

Det er 280% + speed ja, mao det blir 380% av løpende fart :p

 

og for de av dere som er into that kind of things så er 380% speed den samme farten som flightpath gryphon/bat/hyppogriff/wyvern alltid har hatt. artig liten faktasnurt synes jeg :D

7824069[/snapback]

 

Hmm.. En addon jeg hadde for lenge siden viste 450% på gryphon/bat/hyppogriff/wyvern

7824147[/snapback]

 

hmm, mine speedcounters har alltid visst 380%, kanskje farten har blitt forandret, mod'en var voldtatt og/eller de har forskjellig fart forskjellige steder :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...