Gå til innhold

Nokia E50: Pakkedata-tilkobling ikke tilgjengelig.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg ble i går en stolt eier av en Nokia E50 Metal Black. Merker at jeg blir litt småforelsket i selve telefonen og Symbian S60.

 

Men, jeg får faen ikke internett til å fungere! Har OneCall Faktura abbonement, som igjen kjører under NetCom. Jeg har lastet ned OneCall WAP/MMS innstillinger, og jeg har fått NetCom profiler for Internett. Men når jeg prøver å gå inn får jeg feilmeldingen:

Pakkedata:

Pakkedata-tilkobling ikke tilgjengelig.

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

Edit: Burde også si at det har vært innstalert Telenor innstillinger før jeg fikk den.

Endret av 9nja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problem...

 

Har Nokia 5500, og får "Packet data: Authorisation failed."

 

Prøvde Chess sin automatiske innstilling, NetCom sin automatiske innstilling, Nokia.no sin automatiske innstilling. Til-og-med manuell innstilling har jeg forsøkt.

 

Samme feilmelding. Hverken MMS, WAP eller internett vil koble opp med GPRS.

 

Jeg finner ingen (PAP/CHAP) autentiseringsvalg noen sted på telefonen. På min forrige telefon, Siemens M65, er PAP påslått i GPRS-innstillingene - og der funker GPRS flott.

 

 

OPPDATERING:

 

Oppgraderte software, uten at det løste noe som helst.

Testet med annet sim-kort og det fungerte. Testet så mitt eget sim-kort i den gamle telefonen, og nå vil ikke GPRS fungere der heller. Konklusjonen må være at sim-kortet er blitt skadet, eller at mitt abonnement er tullet til. Skal ringe kundeservice i morgen, for å få snakket med en tekniker. Ugh!

Endret av dizzyan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...