rivfader_ Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Fikk plutselig et mystisk problem med PC-en min. Mine 2 DVD/CD-rom stasjoner OG den virtuelle stasjonen som Daemon Tools lager forsvant fra "min datamaskin", og alle disse står med utropstegn og feilmelding i enhetsbehandling. Windows klarer ikke å laste inn driveren for noen av disse stasjonene Det jeg har sjekket til nå er om IDE-kabelen står godt i, har prøvd med ny BIOS og satt alle BIOS-innstillinger til default. Tviler på at det er et hardware-problem, siden Daemon-tools "stasjonen" også er borte. Hovedkortet er et Abit KN8-SLI. Noen som har et forslag på hva problemet kan være? edit: prøvd nettopp å reinstallere NForce4-chipset driverne, og jeg fikk blåskjerm midt under installasjonen. Kanskje det er et hardware-relatert problem likevel? Endret 28. januar 2007 av rivfader_
morten_s Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Det kan jo f eks være en orm av noe slag. Du har søkt etter det også antar jeg?
rivfader_ Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 (endret) Har sjekket dette med mitt vanlige antivirusprogram, men kanskje jeg skal sjekke dette med ad-aware el.l. Tviler forsåvidt sterkt på at det er virusrelatert, men jeg har jo blitt overrasket før edit: klarer ikke å finne noen virus/orm, så jeg anser det som 99% utelukket at dette er problemet.. Endret 28. januar 2007 av rivfader_
rivfader_ Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 aner ikke hvordan, men det ordnet seg faktisk med systemgjenoppretting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå