MaxP2P Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Dette er et problem som jeg har hatt lenge nå. I mange spill. (tørr ikke å si alle, da jeg egentlig ikke husker så godt, men vet at det er langt flere enn en ihvertfall). Det som er at jeg får 2 streker, en på venstre siden av skjermen og en på toppen. De er alltid på de to stedene, aldri i bunnen eller til høyre. Fargen på de strekene er også noe varierende. Sånn som nå i Morrowind, så var de først hvite, så gikk jeg inn i et hus, og så ble de røde. De er heller ikke der konstant. Noen ganger så forsvinner de og så er de tilbake igjen. I spill som er ganske mørke (dungeons etc.) blir dette svært irriterende. Og i dag har jeg bare blitt lei av det. Så planen er å prøve å finne ut hva som er årsaken til dette her, og prøve å fikse det. Disse strekene kommer også med på screenshots, så det er nødt til å være en software feil, og ikke feil på selve skjermen. (Etter min mening) Eksempel 1: Eksempel 2: Her ser man det langt mer tydelig.
MaxP2P Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Specs: Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.53GHz Memory: 1024 MB (PC2700 DDR SDRAM) Hard Drive: 197 GB Total Video Card: RADEON X800 XT Platinum Edition Monitor: HYUNDAI DeluxScan V770 Sound Card: Realtek AC97 Audio Speakers/Headphones: Koss Headset SB45 18-20 000 Hz Keyboard: Logitech Deluxe Access Keyboard, PS/2 Mouse: Logitech G5 Laser Mouse Mouse Surface: QPAD XT-R Operating System: Windows XP Professional Drivere er up-to-date.
MaxP2P Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 (endret) *bumpy* lol, antar vel at mine specs har skremt folk xD EDIT: Fant ut hva problemet var. Antialising eller Anastropic Filtering var problemet. Når jeg slo dem av (de ble "tvunget" på spillet gjennom ATT), så forsvant strekene ^^ Yeay *Takker Nitrius for tipset* Endret 29. januar 2007 av MaxP2P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå