Raste Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hallo.. Jeg fikk et rart problem når jeg skulle spille på Playstation 2, først så sto det stille og så kom det opp Disc Error .. Er det noen som er kjent med dette problemet og kan hjelpe meg, det ville ha vært supert De som vet det, svar fort a Vill spille PS2 Mvh Raste
UrgeLoL Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 *Platen er ripete, skitten eller ødelagt. *Det er mye støv å dritt på laseren. Da kan du forsøke en slik rense cd. *Laseren din er sliten. Du kan forsøke å legge den opp ned, eller på siden.
Raste Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Platen er ikke skitten, kjøpte spillet i går... Så det er nok no med laseren... Skal jeg legge Ps2 opp ned mens jeg spiller ell? Noen som har andre tips?!
Raste Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Laseren er nok gått;) Er det gammel maskin? 7817447[/snapback] kjøpte den vel i 2002 .....
UrgeLoL Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Prøvde du å snu den på hodet? eller på siden? Det bør fungere på slitne lasere. Håper ps3 blu-ray laseren er bedre, slik at dette ikke skjer på ps3.
Raste Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Prøvde du å snu den på hodet? eller på siden? Det bør fungere på slitne lasere. Håper ps3 blu-ray laseren er bedre, slik at dette ikke skjer på ps3. 7817497[/snapback] Funket faktisk å ta den på hue, tusen takk:)
JarlDR Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Du burde få maskina/lasern rensa og justert. Men det er å frykte at den kan ta kveld snart. Ikke så uvanlig på PS2er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå