specnaz91 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 (endret) Stabilt er det ja, fengende gameplay. Let's rock Endret 4. april 2007 av specnaz91
.tomf Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Memory leak er fixet, jeg er en aktiv spiller. Har nesten spilt det i over 500 timer, sjekk min xfire.Ja, en norsk clan er her, og vi er gode (en av de beste faktisk) www.beaclan.moo.no Hvis du ikke tror på det Kontorstol, oppfordrer jeg deg 1 vs 1 10 i klassen min spiller WarRock aktivt, og over 40 i hele skolen.. 8184559[/snapback] 1v1 sier ingenting om hvor god klanen din er. :<
binko Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jaha, da har jeg lasta ned og prøvd litt Var kult. Venta meg litt sånn dårlig, men var overraskende kult Ingame : Gizmo48 Xfire: hmm.. husker ikke
binko Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Men men men nå funker det ikke lenger jo.. Kommer meg til log-in skjermen, skriver brukernavn + pass, men så skjer det ikke noe :S Skjer det med alle nå eller?
specnaz91 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 Funker for meg, serverne er under mainteance, siden ISPen deres hadde noen problemer..
binko Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Ah. Jaha, da så. Men nå funker det fint igjen, så det gjør ikke noe. Jaja. Syntes det var kult, men litt vanskelig. Men etterhvert, når jeg skjønner hvem som er hvem, blir jeg god -Gizmo.
specnaz91 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Skrevet 5. april 2007 Noen som blir med å opprette en HW.no eller en diskusjon.no (whatever) crew. Ikke en seriøs clan, men en liten forum-crew. Vi gamer sammen osv, hadde vært litt kjekt dette, hva synes dere?
binko Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Hmm... Interesting, young padawan. Det var en ikke så altfor dårlig ide. Menne saken er den atte JEG, du skjønner at muligens kanskje at jeg suger littegranne... + at jeg kun er 14, så kapasiteten på min høyt intellektuelle hjerne blir fort overbelastet og sprenger. Og ja, husker xfiren nå: gizmo (eller gizmomats ) Legg meg til?
KKake Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Lastet ned spillet her om dagen, det eier det, men får ikke spilt det siden skjermkortet har streiket, men: In-game: arekey92
binko Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 De var fiffige de... Men, hvis du vil ha et par tips: Står "Don`t by neutral - join <blabla>... Burde det ikke vært don`t BE neutral? På plakat 2 står det "www.wareock.net".... WarRock.net? Plakat 3: Det skrives Vehicles og Assault. Skjønner at det kanskje gikk litt fort noen steder, og er ikke for å pirke, men en potensiell joiner vil kanskje se på det med litt undring. Mvh. Gizmo
specnaz91 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 De var fiffige de... Men, hvis du vil ha et par tips: Står "Don`t by neutral - join <blabla>... Burde det ikke vært don`t BE neutral? På plakat 2 står det "www.wareock.net".... WarRock.net? Plakat 3: Det skrives Vehicles og Assault. Skjønner at det kanskje gikk litt fort noen steder, og er ikke for å pirke, men en potensiell joiner vil kanskje se på det med litt undring. Mvh. Gizmo 8349383[/snapback] Ikke mine bilder da . Synes de var kule, kanskje trengt inn i hjertet til folk, sånn at flere ville prøve dette
binko Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Aaah... Eg skjønar. Da så. Så er det noen flere her på forumet som har begynt?
Nerf Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Jeg har prøvd det, og ble skuffet. Hadde høye forventninger ut fra hva andre hadde å si om spillet, men synes ikke det var noe å bruke tid på. Blir nok fremdeles BF2 og CS:S på meg.
albions Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Hei, er dritt lei av BF nå. Er Warrock noe bra. Hvordan fungerer rang systemet ?
specnaz91 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Ranking system baserer segpå healing (medics), repair og alt det (engineer), men frags og flag captures teller på rank systemet. Det er over 100 ranks, jo høyere rank, jo mer kan du få tilgang i våpen. Men spillet er langt ifra ferdig, de skal adde masse annet som nye features fordemed høyere rank.
Johkmil Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Oi, ante ikke at det var hele 100 level. Ser du en som heter Hjernedød i spillet, så er det meg. (ø'en og siste d'en er av en eller annen grunn helt syke.) Endret 11. april 2007 av IamBored
Scortech Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 WarRock er en blanding av BF2 og CSS, jeg synes at det er bedre enn BF2 og CSS Ikke blanding av bf2 eller css..Hørt noe så dumt...Bare fordi det er et online fps shooter..Og du synes det er bedre enn BF2..Da bør du få deg briller...Warrock er skikkelig dårlig..hadde Warrock vært en film så ville det vært en B-film....dårlig grafikk,slurvete kontroll,dårlig gameplay...
specnaz91 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 (endret) Det er vel da DIN mening, jeg oppfatter spillet som dette. Er mye mer gøyalt enn BF2 og CSS til sammen synes jeg, mer fast paced . Ingen dårlig 4tizzz community > som f.eks på CSS..>_<... BF2 spiller jeg til tider, men WarRock blir prioritert først. Selv om grafikken ikke kan måle seg med CSS og BF2, så er den forsåvidt grei, ikke dårlig eller altfor god. Spillet er ment for å virke like godt på en low end PC som en high-end computer, dog unntak av grafikken og de effektene. Hvis du går inn på options, inn på shaders så kan du slå på shaders 2.0, gir bedre effekter, som Camera Image og Water effect, kanskje det gir deg et annet synspunkt? Hvordan sugr gameplayet til warrock om jeg så tør å spørre..:| Jeg sa ikke at det er bedre, men om MITT eget personlige oppfatning/mening. Hvis du ikke kan respektere og godta andres meninger bør du jammen meg kutte å henge på forumer Endret 11. april 2007 av specnaz91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå