Gå til innhold

Hva er best- Winamp eller WMP 11?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
regner med at du skal bruke det til lydavspilling? begge programmene er bloata og bedritne i sine nåværende versjoner, så winamp 2.9 er best.

7810307[/snapback]

Ja jeg og syns det. Først brukte jeg en eldre versjon av Winamp, så gikk jeg over til den nyeste, og den nyeste var faktisk dårligere. Det jeg merket mest var at scanning av musikken gikk senere. Den nyeste hadde mer reklame og noe Agent greier. Som simenn nevner, v.2.9 er best.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
regner med at du skal bruke det til lydavspilling? begge programmene er bloata og bedritne i sine nåværende versjoner, så winamp 2.9 er best.

7810307[/snapback]

Ja jeg og syns det. Først brukte jeg en eldre versjon av Winamp, så gikk jeg over til den nyeste, og den nyeste var faktisk dårligere. Det jeg merket mest var at scanning av musikken gikk senere. Den nyeste hadde mer reklame og noe Agent greier. Som simenn nevner, v.2.9 er best.

7810350[/snapback]

 

Skjønner ikke helt hvordan dere kan si at Winamp 2.9 er bedre enn Den nyeste. Vet ikke om jeg har testet Winamp 2.9, men jeg hadde Winamp for mange, mange år siden. Jeg bruker Winamp 5. Den har det jeg savnet på de eldre versjonene. En database med oversikt over alle sangene. Men det er vel smak og behag. :)

Lenke til kommentar

det handler vel om hva man ønsker ut av en musikkavspiller. noen synes de har greit med kontroll over musikkmappa på egenhånd og vil derfor bare ha en lettvekter som kan spille playlists i bakgrunnen uten å sluke for mye maskinkraft, mens andre er bedre tjent med en avspiller der flere funksjoner er lagt inn i programmet. ulike måter å håndtere et musikkbibliotek, ulike programmer.

 

selv kjører jeg itunes på mac, og synes det funker greit. ulempen er at du må styre mer med tag´ene for at alt skal bli riktig, men når det først er gjort har du større kontroll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...