Gå til innhold

Prosessortemp stiger for kvar dag...


vslatten

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Er litt småbekymra ettersom eg har lagt merke til at idle tempen på prosessoren har stege med ca. 5 grader dei siste 2-3 dagane. Bruker PC-alert4 frå MSI. Chipset tempen har ikkje endra seg, så eg trur ikkje det er lufta generelt som er varmare inni kabinettet.

 

Dei einaste endringane eg har gjort dei siste dagane er å installere VIA sin AGP drivera 4.40 og nye detonator drivera 41.09. Men dette burde jo kun anngå skjermkortet, ikkje prosessoren.

 

Prosessorkjølaren er ein Coolermaster DP5-7H53F. Den kom med ferdig påsmurt silikonbasert kjølepasta på kjøreribba. Trykte den berre på plass då eg bygde PC'en. Bygde ca. 13 august. Kan denne kjølepastaen miste effekt så plutselig etter 3,5 mnd.? Har til og med herja rundt med Q-tips og rensa alle viftene, men det hjalp ikkje.

 

Før (3 dagar sidan): Idle temp: 40 Load temp: 45

I går: Idle temp: 44 Load temp: 48

No: Idle temp: 46 Load temp: 50

 

Nokon med peiling på kva som skjer? Lite lyst å skru på PC on nokre dagar og lese 70 grader idle temp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som en av dissa schnåle greiene som avogtil skjer med pc'er. De oppfører seg rett og slett IKKE logisk.

 

Har ikke annet tips en at du skaffer deg litt ok kjølepasta, tar av heatsinken, renser den og cpu, slenger på et syyyyltynt lag med ny pasta og ser åssen boxen reagerer.

Lenke til kommentar

Hmmm... ingen som har opplevd lignande altså...?

 

Jaja. Får skaffe meg litt kjølepasta då. Studerer i Trondheim for tida, så det hadde vore greit å få tak i det her. Gidd ikkje betale masse porto for ei tube kjølepasta. Komplett har jo butikk her, men på webshoppen selger dei berre "globalwin". Når eg først skal ta på ny får eg vel investere i ei tube AS3, så resultatet blir ekstra bra.

 

Nokon som veit om butikkar i Trondheim der eg kan få tak i AS3 til ein rimeleg penge?

 

-vslatten

Lenke til kommentar

Hei og takk for svar/tips.

 

Ser ut som tempen har stabilisert seg no... (45 grader idle.) den frykta PC-apokalypsen uteblei altså. Kjem vel gjerne til å bytte kjølepasta likevel, men no har det altså inga hast. Kanskje planslipe kjøleribba når eg først er i gang også.

 

Jvla Halvsame: Kan godt spleisa, ja. Vi får ta detaljane etter jul...

 

-vslatten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...