Qizaa Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hei. Jeg har et problem med WoW atm, idag måtte jeg betale mer WoW for å spille det. Problemet var når jeg kom inn på Konto-siden og når jeg skulle sette opp ny betaling, fikk jeg opp denne meldingen: "Challenged payment Greetings! The ability to add a payment has been turned off on this account. This could be due to a payment issue that is being investigated or to a permanent closure of this account (check your account status). If you believe that this could be related to a payment issue, could you please contact our Billing Support team via www.wow-europe.com/en/support/with the following information: 1.How many account are you paying for with this card? 2.Have you tried to enter your payment method with just one card? 3.Is your bank based in a country other than the one in which you are residing?" Noen som har peiling på hva som har skjedd? Begynner å bli ganske lei av å se på TV hele dagen, og jeg som hadde tenkt å levle idag
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Har du betalt kredittkort regningen? Har du sendt en mail til Blizzard og svart på de spørsmålene? Vurdert å fyre opp et GameCard?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå