RubberJohnny Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Dette er beskjeden jeg får opp: "Får ikke tilgang til Windows Installer-tjenesten. Dette kan skje hvis du kjører Windows i sikkermodus, eller hvis Windows Installer ikke er installert på riktig måte." Jeg kjører ikke windows i sikkermodus, og har ikke fysisk endret noe, har innstallert windows xp på helt vanlig måte. Denne feilen skjedde etter at jeg, en gang jeg skulle innstallere Nero, trykket på x mens windows innstaller vinduet kom opp (pc'en frøys et par minutter husker jeg) Endret 26. januar 2007 av RubberJohnny
norbat Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Du kan forsøke å reinstallere Windwos Installer.
RubberJohnny Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Du kan forsøke å reinstallere Windwos Installer. 7803490[/snapback] Har prøvd, oppdatert til og med.
tfw Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Dette er beskjeden jeg får opp: "Får ikke tilgang til Windows Installer-tjenesten. Dette kan skje hvis du kjører Windows i sikkermodus, eller hvis Windows Installer ikke er installert på riktig måte." Jeg kjører ikke windows i sikkermodus, og har ikke fysisk endret noe, har innstallert windows xp på helt vanlig måte. Denne feilen skjedde etter at jeg, en gang jeg skulle innstallere Nero, trykket på x mens windows innstaller vinduet kom opp (pc'en frøys et par minutter husker jeg) 7803366[/snapback] formater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå