McMuffin Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Har nettopp installert Source på en IBM Thinkpad med følgende specs: P3 1 GHz, 256 MB RAM, 20 GB HD. Nyeste videodrivere og DirectX er også installert. Når jeg prøver å starte spillet får jeg opp vinduet: "Preparing to launch Counter Strike: Source". Dette vises i et par sekunder, så forsvinner det og ingenting skjer. Jeg får ingen feilmelding eller noe.... Håper noen kan hjelpe meg med dette
Nvidia_boy Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Counter-Strike Source krever minst en 1.2 ghz prosessor. Det er nok det som er problemet.
HelteTeigen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Tror at spillet krever en 1.2 Ghz prosessor. Kan kanskje også ha noe med at du har et for dårlig grafikk kort på den pcen. Den virker litt gammel Endret 26. januar 2007 av fvgjonari
McMuffin Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Ja, den er gammel. Men bortsett fra CPU er det ingenting som ikke møter kravene. Kan den være den som gjør det?
-Alex- Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Ja, den er gammel. Men bortsett fra CPU er det ingenting som ikke møter kravene. Kan den være den som gjør det? 7803659[/snapback] Er nok det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå