Gå til innhold

Nytt portrett: "Nostalgic"


riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøft bilde, uten tvil. Men for meg ser det ut som om duken på bordet er i bevegelse og ikke personen, og at det er en slags twirl effect på albuen hennes. Blir litt tullete i huet av og glane på det. Er vell neppe noe du har lagt til selv, og muligens bare jeg som har en livlig fantasi.

 

Enda ett tøft portrett :) (har du en hjemmeside eller foto.no profil mm.?)

Lenke til kommentar

Takk takk.

Og jo, den effekten kommer av smudge, som jeg har gått over hele bildet med (tar LITT tid på høy oppløsning). Man drar et strøk, så går man og lager middag mens maskina jobber. :p

Har ikke noe hjemmeside, men er på foto.no. Det syke linksystemet deres skjønner jeg ikke, så jeg aner ikke åssen jeg skal linke til meg selv.

Lenke til kommentar

Jeg skjenner til den smudge'n. I tillegg til at pc'n jeg sitter på er fra 97" så kan jeg låve at smudge er et tool jeg har bannlyst. Om jeg drar i over 2 sek låser maskina seg og jeg må restarte den :hrm:

 

Om bildet: Jeg liker virkelig godt denne effekten du lager på bildene dine og dette er ikke unntak. En dag skal jeg også lære meg denne effekten!

 

 

Marius

Lenke til kommentar

En pc fra 97? :scared:

Det blir vel samme effekt som da jeg presset min maskin til det ytterste med half life 2. Puttet 100 combine-soldater i en fin dynge, og midt i forsamlingen syns jeg at en (sett inn ord, da jeg ikke husker hva som er bortimot umulig å ta knekken på) passet fint inn. FPS ble fort til FPM når hele gjengen gikk til angrep. :!:

 

Takker og bukker. "Effekten" er bare eksperimentering og skremmende mye fritid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...