Gå til innhold

Asus P5N-E SLI, hva syns dere?


LockBreaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo gå på MSI sine hjemme sider. De har sikkert info. om produktene sine.

 

Link til MSI:MSI.com

 

Mvh LockBreaker :)

7799994[/snapback]

 

Jeg har prøvd det også uten å få noe bra info merkelig nok. :hmm:

Jeg vet at den dyreste har x-fi kort som lyd kort men vet ikke hvorfor den billigere utgaven heter sli-fi og hva slags lyd den har.Det jeg liker ellers er at de har 3 pci slotter som kan kanskje være bruk for.

Lenke til kommentar
De er vel egentlig ganske like, bortsett fra at lillebror har en annen SB og NB brikke og kjører SLI i 2x8 modus, ikke 2x16...

7799926[/snapback]

 

Hva slags betydning tror du det er med å gå fra 2x16 til 2x8 egentlig.

Og har det noe å si dersom du ikke kjører sli og bruker den andre slotten til physics kort.

Lenke til kommentar

På 680 chipsettene så er det 3 pci-ex porter. Der to er 16x og en er 8x. Den med 8x kan da brukes til et tredje skjermkort for flere skjermer, eller et physics kort.

 

Personlig vet jeg ikke hva det vil si å halvere hastigheten ved SLI. Har hørt noen som sier at de merker STOR forskjell, og andre som sier at de IKKE merker noen forskjell...

Lenke til kommentar

På 680 chipsettene så er det 3 pci-ex porter. Der to er 16x og en er 8x. Den med 8x kan da brukes til et tredje skjermkort for flere skjermer, eller et physics kort.

 

Personlig vet jeg ikke hva det vil si å halvere hastigheten ved SLI. Har hørt noen som sier at de merker STOR forskjell, og andre som sier at de IKKE merker noen forskjell...

 

Edit: Det har vel litt å si på båndbredden, men vet ikke hvor mye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...