thomassit0 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hvordan har det seg at Avanore og andre X-boyz henger på Sony's PSPconnect til å begynne med? 7800914[/snapback] Ehh, det var vel heller kanskje det at det ble postet på digg ? ( og sikkert andre nettsteder.)
patham Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Der fikk vi omsider svar fra forumets lojale sony advokater hehe morsom sak 7800662[/snapback] Får betalt i spill og konsoller 7801262[/snapback] Hvor medler jeg meg som frivillig, håpe på billig PS3
Straffa Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 (endret) Jeg fant denne tråden i et annet forum. Jeg henger ikke så mye på PSPconnect. Uansett så kan denne tråden bare stenges. Morroa er over og reklamen er fjernet. Beklager om enkelte tok den tråden her som negativt omtale om Sony Mod: Du kan stenge denne tråden Endret 26. januar 2007 av avanore
LarryDik Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg fant denne tråden i et annet forum. Jeg henger ikke så mye på PSPconnect. Uansett så kan denne tråden bare stenges. Morroa er over og reklamen er fjernet. Beklager om enkelte tok den tråden her som negativt omtale om Sony Mod: Du kan stenge denne tråden 7803508[/snapback] Synes det fortsatt er morro jeg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå