Gå til innhold

Subben bare "brummer"

Anbefalte innlegg

Hei. I går kveld når jeg koblet fra PC-Høytalerene mine fra PC`en og skulle prøve de på en annen PC, fikk jeg ikke subben til å fungere etterpå. Det er bare en lav konstant brumming i subben, men diskantene virker helt fint. Prøvde meg på en bass test men får ikke noe lyd av subben. :ermm: Noen som vet hva som kan være galt? Er ett Logitech Z-2300 2.1 anlegg. Håper på svar. :whistle:

Videoannonse
Annonse
Da er det ganske definitivt jordingsfeil. Foresten, bruker du stikkontakter/strømfordeler med jording, eller de eldre typene uten?

7819783[/snapback]

Bruker med jording ja. Det var etter jeg kobla anlegget på en slik jordet "padde" som visst nok skal tåle lyn subben sluttet å fungere. Har kontaktet Netshop som jeg kjøpe anlegget med og de svarer med at jeg skal kontakte Logitech. Er ikke det nettbutikkens ansvar å ordne opp når det er reklamasjon? :whistle:

Endret av Blind
  • 5 uker senere...

Biltema el-teip:

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=85947

De har det på bensinstasjoner, Clas Olson og div. andre steder også.

Har du prøvd sub'en i en ujorda stikkkontakt? Det er det Lovo prøver å "lage" med el-teip. Det beste hadde muligens vært å skaffa en elektriker, og sjekket hele det elektriske anlegget.

Endret av Ole-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...