Gå til innhold

hardware anbefalinger og dagens pc`er


Anbefalte innlegg

Jeg synes liksom det er de samme bærbare pc`ene som har blitt anbefalt i snart et halvt år, mer eller mindre. Er det virkelig slik at den lista deres med forslag holder mål nå, eller trenger den å oppdateres?

 

Jeg leter etter tester av nye bærbare hver dag på hardware.no men synes at de kommer sjeldnere og sjeldnere. Tenker hardware å slutte helt med dette?

 

Sendte en av hardware-gutta en mail før nyttår og spurte om hvorfor det er så lite med tilbud på 14" med grei skjermkonfigurasjon. De svarte at det kom til å komme mange flere 14" bærbare like etter nyttåt, men jeg har ikke lagt merke til noe så langt.

 

Er 12", 13" og 14" ikke så populært, og at det er derfor flere kjøper 15" og 17", eller er det ikke mange og gode nok tilbud?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo mindre størrelse, jo dyrere er regelen som gjelder for bærbare. Det finnes mange billige med 15", færre med 14" og svært få rimelige med 13/12". Ofte er det vanskeligere å få gode kjøleløsninger/plass til kraftige prosessorer og skjermkort i små bærbare. Når de attpåtil ofte er mye dyrere blir de ikke noe det selges enorme volum av sammenlignet med f.eks 15" og til en viss grad 17".

Lenke til kommentar
Jo mindre størrelse, jo dyrere er regelen som gjelder for bærbare. Det finnes mange billige med 15", færre med 14" og svært få rimelige med 13/12". Ofte er det vanskeligere å få gode kjøleløsninger/plass til kraftige prosessorer og skjermkort i små bærbare. Når de attpåtil ofte er mye dyrere blir de ikke noe det selges enorme volum av sammenlignet med f.eks 15" og til en viss grad 17".

7795501[/snapback]

 

Jeg synes det er rart alikvel. De klarer å lage gode og kjølige mindre pc`er, de veit hvordan man gjør det. Da trenger det ikke å være så forbanne dyrt heller. Kvalitet er ikke dyrt for produsenten så lenge man gjør det riktig første gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...