Gå til innhold

Bærbar PC med 12,1" skjerm


edgeware

Anbefalte innlegg

Har vurdert å kjøpe en ny bærbar pc siden den gamle begynner å bli litt rusten. Vil helst ha en liten 12,1" pc.

 

Kravet vil være at den kan kjøre spill som WoW og litt nyere spill uten at den koster skjorta. Har sett på XPS til Dell, men den er nesten litt for dyr. Prisnivået bør ligger rundt 10.000.

 

Noen som vet om noen bra 12,1" pc'er til en billige penge og med skjermkort som klarer WoW?

 

Takk på forhånd

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vurdert å kjøpe en ny bærbar pc siden den gamle begynner å bli litt rusten. Vil helst ha en liten 12,1" pc.

 

Kravet vil være at den kan kjøre spill som WoW og litt nyere spill uten at den koster skjorta. Har sett på XPS til Dell, men den er nesten litt for dyr. Prisnivået bør ligger rundt 10.000. 

 

Noen som vet om noen bra 12,1" pc'er til en billige penge og med skjermkort som klarer WoW?

 

Takk på forhånd

:!:

7794913[/snapback]

 

du kan prøve å bygge en hos psdata? du får en under 10 k med 10,2", men intel gma 950 er vell ikke all verden til skjermkort, men trur det ska gå med WOW.

 

edit: http://www.psdata.no/ps.asp?it=129725&pdm=mainspec koster bare 7695 kr.

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar
Dell xps m1210 er vell det eneste gode alternativet da. GMA950 holder såvidt til wow såfremt du ikke raider/spiller noe særlig pvp og da på absolutt minimumsgrafikk. Ville virkelig lagt pengene i dellen og satt i et 7400go-grafikk-kort. Den koster vell da litt under 13000,-

7795088[/snapback]

 

HeHe.. Har mange ikke råd, så har man ikke råd. GMA 950 tar WOW har jeg forstått, men det blir vel bare ikke bra. Men når han vil ha en 12" til 10 000 som kan kjøre WOW, så kan han heller ikke regne med at det blir supert. 12" bærbare er vel i utgangspunktet ikke tiltenkt som gamerpc`er først og fremst?

Lenke til kommentar
Dell xps m1210 er vell det eneste gode alternativet da. GMA950 holder såvidt til wow såfremt du ikke raider/spiller noe særlig pvp og da på absolutt minimumsgrafikk. Ville virkelig lagt pengene i dellen og satt i et 7400go-grafikk-kort. Den koster vell da litt under 13000,-

7795088[/snapback]

 

HeHe.. Har mange ikke råd, så har man ikke råd. GMA 950 tar WOW har jeg forstått, men det blir vel bare ikke bra. Men når han vil ha en 12" til 10 000 som kan kjøre WOW, så kan han heller ikke regne med at det blir supert. 12" bærbare er vel i utgangspunktet ikke tiltenkt som gamerpc`er først og fremst?

7795324[/snapback]

Nei, det næreste er vell denne fra dell, lurer på om LG og asus og har noen tilsvarende i 12-13"-klassen. Jeg ville ikke anbefalt wow med GMA950, lagger helt håpløst om du raider ihvertfall.

Lenke til kommentar

Hmm, da blir det vel en pc til over 10k da, siden jeg har tenkt å spille wow uten 2 fps :dontgetit:

 

Men da blir spørsmålet om ejg skal kjøpe XPS dell til 12" eller om jeg skal kjøpe meg TravelMate C210 Acer.

 

Begge har vel ganske greie skjermkort, men hvilken av de får jeg mest for pengene?

Vet ikke helt om Vista funker på Acer heller, noen av dere som vet noe om det? :hmm:

 

takk ^^

Lenke til kommentar

Hvis du velger Komplett S271 som er basert på AMD Turion 64 X2 og ATI RadeonR Xpress1100 brikkesett, så får du noe bedre grafikkytelse enn med GMA 950. Lurer på om den også vil takle WoW på en grei måte.

 

Hvis du søker litt på forumet vil du finne en egen tråd om maskina. Jeg mener å huske at det har vært en del problemer med denne, men at de ble fikset gjennom en oppdatering av Bios.

Lenke til kommentar
Hvis du velger Komplett S271 som er basert på AMD Turion 64 X2 og ATI RadeonR Xpress1100 brikkesett, så får du noe bedre grafikkytelse enn med GMA 950. Lurer på om den også vil takle WoW på en grei måte.

 

Hvis du søker litt på forumet vil du finne en egen tråd om maskina. Jeg mener å huske at det har vært en del problemer med denne, men at de ble fikset gjennom en oppdatering av Bios.

7797900[/snapback]

Jo det går greit med wow, men ikke regn med særlig mer krevende spill enn det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...