Gå til innhold

Avinstallere apps på N80


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har oppgradert min N80 til nyeste firmware for en stund tilbake. Mitt problem nå er at jeg ikke får avinstallert noe themes og apps, som lå der før jeg oppgraderte tlf.

Hver gang jeg setter på telefonen, så får jeg en feilmelding om at den ikke klarer å installere et program. Jeg ser en .sis fil under programbehandling som står "ikke installert". Denne filen ligger på minnekortet, men finner den heller ikke på filbehandling. Jeg får ikke installert den eller slettet den.

 

Har også noen themes som ligger på telefonminne, men de ser jeg ikke lenger under programbehandling, så de har jeg ikke mulighet til å avinstallere. Noe jeg gjerne skulle ha gjort.

 

Noen som har en løsning på dette? Finnes det noe avinstallerings program å få tak i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok.

Men jeg tror det kanskje er det som har forårsaket problemene jeg har nå. Jeg tok jo backup av tlfminne, før jeg oppgradert firmware, men problemene med at tlf vil installere et program jeg hadde før som ligger på minnekort kom etter det, og at de themes jeg hadde lagt inn på tlfminne før, ble borte fra programbehandlingene.

Jeg vet ikke, men jeg tror kanskje jeg vil få samme problemer igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...