Misoxeny Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Byttet nettopp ut et fattig x600 med et 8800 GTS. Jeg kan spille spill med alt fullt på instillinger, men i f.eks Dark Messiah er lastetiden mellom kapitler og nye steder helt enorm. Venter nesten 5 min på et nytt kapitell, nesten like lenge på Loading mellom nye steder. Wtf, hvorfor det? Og jeg kjørte 3D Mark og fikk 2500 i score?!??!?!?
camxer Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Byttet nettopp ut et fattig x600 med et 8800 GTS. Jeg kan spille spill med alt fullt på instillinger, men i f.eks Dark Messiah er lastetiden mellom kapitler og nye steder helt enorm. Venter nesten 5 min på et nytt kapitell, nesten like lenge på Loading mellom nye steder. Wtf, hvorfor det? Og jeg kjørte 3D Mark og fikk 2500 i score?!??!?!? 7793618[/snapback] Det med spill som tar lang tid aa laste inn har ingenting med skjermkortet aa gjore. Det er mer RAM/HD relatert. Det med 2500 i 3dmark (tipper det er 06) betyr at det er noe fucked i driveren... Anbefaler deg aa kjore driver cleaner (google it) for aa kvitte deg rester av ati drivere.
Misoxeny Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 (endret) Har 2 GB RAM, og problemet med lastetid var ikke slik før jeg byttet :\ Skal forsøke Driver cleaner. EDIT: Gjort det, valgte ATI fra dropmenyen og valgte clean. Kjørte 3D Mark nå, har 10-25 i FPS, men grafikken ser jo helt bra ut, dog hakker det littegrann i blandt. Dette skal jo ikke skje med 8800 på høyeste oppløsning og full grafikk? Skal jo gå som bare pokker. I spillene jeg spiller gjør det jo det, men ikke i 3dmark. Også var det Dark Messiah med DEN lastetiden da. Endret 25. januar 2007 av DoffenPHP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå