torki Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Har et stort problem med videokameraet/dataen min. Jeg bruker video vegas 7 bare så det er sagt. Men når jeg skal legge filmen inn så detecter ikke video vegas video kamerat, noe som er rart siden det har funket og jeg lagt inn film i over 1 år nå.(med det kameraet).Det står bare "preview is turned off". Prøvd med picture package capture programmet som fulgte med, men der står det "can't find video kamera". Noen som har en forklaring og hjelp med dette eller er videokameraet kanskje litt ødelagt'? Jeg har et Sony hc90 kamera! Takk for all hjelp!
Thoren Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Har et stort problem med videokameraet/dataen min. Jeg bruker video vegas 7 bare så det er sagt. Men når jeg skal legge filmen inn så detecter ikke video vegas video kamerat, noe som er rart siden det har funket og jeg lagt inn film i over 1 år nå.(med det kameraet).Det står bare "preview is turned off". Prøvd med picture package capture programmet som fulgte med, men der står det "can't find video kamera". Noen som har en forklaring og hjelp med dette eller er videokameraet kanskje litt ødelagt'? Jeg har et Sony hc90 kamera! Takk for all hjelp! 7793507[/snapback] Har samme problemet og trenger hjelp så forst som mulig. Takker for svar..
Torbjørn T. Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Fungerer det med andre kamera? Fungerer ditt kamera på andre PC-ar? Om andre kamera fungerer på din PC, og kameraet ditt ikkje fungerer på andre PC-ar, kan firewireporten på kameraet vere øydelagd. Om det ikkje fungerer med andre kamera, og kameraet ditt fungerer på andre PC-ar, kan firewireporten på PC-en vere øydelagd. Å kjøpe eit nytt firewirekort til PC-en er ikkje dyrt, men eg trur det kan vere dyrt å bytte ut den på kameraet.
Rocambole2 Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Plugger du firewirekabelen fra kameraet inn i PC'en mens både PC og kamera er slått på, kan det skape en overbelastning i kameraets firewireport som ødelegger den.
torki Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Dataen merker at den er der når jeg plugger camet inn, men ingen av capture programmene mine merker at det er et kamera på den andre siden av firewirekabelen:S
Thoren Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Fungerer det med andre kamera? Fungerer ditt kamera på andre PC-ar? Om andre kamera fungerer på din PC, og kameraet ditt ikkje fungerer på andre PC-ar, kan firewireporten på kameraet vere øydelagd. Om det ikkje fungerer med andre kamera, og kameraet ditt fungerer på andre PC-ar, kan firewireporten på PC-en vere øydelagd. Å kjøpe eit nytt firewirekort til PC-en er ikkje dyrt, men eg trur det kan vere dyrt å bytte ut den på kameraet. 7798719[/snapback] Jeg måtte låne ett kamera fra en fyr jeg kjenner , og kamerat som ikke virket var ikke mitt og var sånn før jeg lånte det (heldigvis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå