sinnaelgen Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 (endret) er det noen som har fåttt outloock til å automatisk slette gammel epost . hvis man skal bruke epost-reglene (filter ) så finer jeg ikke noen mulighter til det Endret 26. januar 2007 av elg-elg123
skarsk Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 I OE, gå til Verktøy >Kontoer, velg konto, så Egenskaper >Avansert. Fjern fra serveren etter x dager.
kjeklulf Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Kanskje på tide å lære seg å lese og å forstå litt om programmene man gir råd om? For det første gjelder det Outlook, ikke Outlook Express. For det andre fjerner man ikke e-post som er lastet ned på denne måten. Man bare fjerner eventuelle kopier man har liggende på serveren. Det er sjelden lurt å automatisk slette e-post etter en viss tid. Før eller siden vil du da miste en eller annen e-post du ønsker å ta vare på. Hvis du absolutt vil gjøre det kan du slå på dette under Automatisk arkivering: Verktøy -> Alternativer -> Annet -> Automatisk arkivering.
sinnaelgen Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Skrevet 25. januar 2007 (endret) jeg mente outloock express der er det ikke noe valg som "annet" under alternativer jeg bruker noen epost regler for å plassere meldingene i sine mapper. poenget var å få automatisk sletting av epost meldinger som f. eks. var mer en et halvt år gamle. og dette skulle bare gjøres i spesielle mapper. meldinger som jeg ønsker å beholde plasserer jeg i en "viktig" mappe Endret 25. januar 2007 av elg-elg123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå