dana_471 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Lurte på om noen vet om hvor man får tak i styling og trim deler til en 740 jeg.?
cossiemk1 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Styling har de vel her... www.tupperware.no
MaSo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Styling har de vel her... www.tupperware.no 7800839[/snapback] Er du her og å klager på at folk styler bilen sine? Hold det for deg selv er ingen som er vil høre på sytinga di uansett, vil fyren ha styling så vil han det Ontopic: http://www.volvonet.org http://www.hallsjostyling.com http://www.sungraphic.se/ http://www.autopartswarehouse.com http://www.eurosporttuning.ca Endret 26. januar 2007 av MaSo
Solefald Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 www.bcb.no 740 bør ikkje ha noke meir enn add on kit, og senking, og 17" felger. så er 740 strøken. da ser 740 nydelig ut. fiiin fasong når den kjem eit stykke lenger ned på jorda
Olavxxx Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja, jeg sier meg enig.. Bruk penger på diffbrems, bilsteindempere, senkefjærer, grovere krengestag +++ Det er ting som gir deg MYE mer nytelse enn at andre skal se på bilen din utenfra. Får du strammet opp understellet, vil bilen din bli en helt annen bil å kjøre..
b230ft Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja, jeg sier meg enig..Bruk penger på diffbrems, bilsteindempere, senkefjærer, grovere krengestag +++ Det er ting som gir deg MYE mer nytelse enn at andre skal se på bilen din utenfra. Får du strammet opp understellet, vil bilen din bli en helt annen bil å kjøre.. 7881996[/snapback] dette er noe "an far" kan bekrefte;) lesjöforsfjører minus 2runder på hver forran, 25mm stabstag forran og bak, bilstein sprint, nye harde foringer, ekstrastag under, fjørtårnstag(mest bling) pluss mer felg med mindre gummi, så lover jeg deg du får en bil du blir glad i:) og med skikkelig sperre pluss litt motor, så kan en ha det mye morro, med enda litt mer motor kan du ha det enda mer morro:D
dana_471 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Ja, jeg sier meg enig..Bruk penger på diffbrems, bilsteindempere, senkefjærer, grovere krengestag +++ Det er ting som gir deg MYE mer nytelse enn at andre skal se på bilen din utenfra. Får du strammet opp understellet, vil bilen din bli en helt annen bil å kjøre.. 7881996[/snapback] dette er noe "an far" kan bekrefte;) lesjöforsfjører minus 2runder på hver forran, 25mm stabstag forran og bak, bilstein sprint, nye harde foringer, ekstrastag under, fjørtårnstag(mest bling) pluss mer felg med mindre gummi, så lover jeg deg du får en bil du blir glad i:) og med skikkelig sperre pluss litt motor, så kan en ha det mye morro, med enda litt mer motor kan du ha det enda mer morro:D 7884608[/snapback] stili det skal jeg ha i bakhodet
Solefald Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 ikkje kjøp eiker felger. da blir eg skuffa.. det har nesten blitt en standard felg på 740 desverre.
dana_471 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 ikkje kjøp eiker felger. da blir eg skuffa.. det har nesten blitt en standard felg på 740 desverre. 7903476[/snapback] enig i det ass
b230ft Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 er en grunn til at eiker er så mye brukt, og det er at det faktiskt er en sinnsykt fin felg til bilene, pluss de koster jo ingenting. selv hadde jeg fordommer mot eiker helt til jeg fikk et par som sto på 940 donorbilen jeg har brukt, så la jeg vinterdekk på de og tenkte at det var jo greit nok siden det var gratis.. for å si det sånn, en får myye felger for pengene! og alle dere som syter over eiker, hva mener dere er alternativene da? veit selv godt ALT av felger som blir brukt så dere trenger ikke fortelle meg det, men siden dere sier trådstarter p ådød å liv ikke skal kjøpe eiker kan dere jo godt gi han noen alternativer så han har noe å tenke på..? har du "motorsport" stuk på bilen er compomotive bra felger, skal du ha rondel aka super DTM bør bilen være temmelig strøken, "R" felger ser ikke videre bra ut om ikke restenav bilen også er R, som fangere osv kikk litt på www.svenskagummihuset.se , eneste minuset er at de ikke sender til norge, så du må til svenskegrensa å hente
b230ft Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 og trimmin, åssen motor, og hvor mye penger kan du legge i det?
Auto-Sigurd Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Styling har de vel her... www.tupperware.no 7800839[/snapback] Nå må du begynne og gi deg.. Det er ikke første gangen du er og slenger med leppa fordi folk vill style volvoene sine..
Solefald Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Styling har de vel her... www.tupperware.no 7800839[/snapback] Nå må du begynne og gi deg.. Det er ikke første gangen du er og slenger med leppa fordi folk vill style volvoene sine.. 8120003[/snapback] ja enig i det der.. ganske lei sånne barnslige oppkast fra sånne useriøse idioter som han der.
Maxvarv Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Styling har de vel her... www.tupperware.no 7800839[/snapback] Går du på clas ohlsen , ber di finne frem en stor kaserolle, betaler den, dra hjem, fyll vann i den, kok opp, putt i en par skiver sitron hvitløk pepper salt, la det trekke en stund for så å stappe det utrolige teite hode ditt ned i den ! Kokken VOLVO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå