Samegerilja Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Betalte bf2142 gjennom Ea link som tilbyr spill og sånne ting. Men nå sliter jeg med å logge meg inn på spillet etter installeringen. EA account login står det der, men jeg har prøvd EA accountan min. Ingenting nytter. Har prøvd å leite på supporten i EA games, men var veldig uoversiktelig og besvarte ikke akkurat spørsmålet mitt. Noen som har opplevd det samme eller har en anelse på hvordan jeg løser dette? Denne innloggingen skjer helt i begynnelsen etter installeringen. Takk for alle svar.
Moal Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har kjøpt fra EA link, gikk uten problemer, vet dessverre ikke svaret på ditt problem :/
Samegerilja Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Skrevet 25. januar 2007 Jeg har kjøpt fra EA link, gikk uten problemer, vet dessverre ikke svaret på ditt problem :/ 7793538[/snapback] Du vet helt i begynnelsen... Den første gangen du logger deg inn i spillet. Hva bruker du som brukernavn, og hvis du registrerte deg. Gikk det helt glatt hos deg?
Moal Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg bruker det som jeg logger inn til EA linken. Gikk glatt ja.
Samegerilja Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Skrevet 25. januar 2007 Men man kan jo ikke bruke @ inne i EA log inn greia?
Samegerilja Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Skrevet 25. januar 2007 Men EA linken krever jo hotmailen din som EA account? Gjør den ikke det?
Moal Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Nei, jeg har en egen account med eget login navn og passord. Samme som jeg bruker for å logge på ea link.
n4w Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 det du gjør er bare og lage en ny EA acc. registrerer 2142 og logger inn med samme bruker ganske enkelt ehhh?
Samegerilja Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Kanskje jeg som er noob, men hvordan registrerer man bf2142?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå