Gå til innhold

Nye canon kameraer snart?


Anbefalte innlegg

Har et canon ixus 65 som jeg var veldig fornøyd med. Det er desverre ødelagt nå, og reparasjonen ble for kostbar så jeg ville kjøpe et nytt istedet. Men det virker som om så godt som alle nettbutikker er utsolgt (siden slutten av november). Ser at de har sluppet to nye kameraer i A-serien.. så tenkte kanskje det var en ny modell på trappene. Noen som har hørt noen rykter ? eller kan bekrefte/avkrefte spekulasjonene :innocent:

 

Siterer fra pcworld;

"Målene for 2007 er ytterligere 30% økning i salget. Skal de klare det burde det nok muligens komme noen nye EOS-modeller innen kort tid"

http://www.idg.no/pcworld/article38390.ece

Endret av djorb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt om noen ny Ixus 65-modell, men den har solgt veldig dårlig i forhold til Ixus 60, ihvertfall der jeg jobber, så mulig mange kvier seg for å ta den inn. Ixus 60 er et like bra kamera, med bedre batterilevetid og mulighet for å bruke optisk søker. Ellers kan det jo hende at du får tak i en Ixus 800 billig. Da får du et kamera med enda bedre optikk, bildestabilisator og en del andre ting som overgår Ixus 6x-serien.

Lenke til kommentar
Har ikke hørt om noen ny Ixus 65-modell, men den har solgt veldig dårlig i forhold til Ixus 60, ihvertfall der jeg jobber, så mulig mange kvier seg for å ta den inn. Ixus 60 er et like bra kamera, med bedre batterilevetid og mulighet for å bruke optisk søker. Ellers kan det jo hende at du får tak i en Ixus 800 billig. Da får du et kamera med enda bedre optikk, bildestabilisator og en del andre ting som overgår Ixus 6x-serien.

7783963[/snapback]

 

Spørsmålet er jo hvilken pris dere tar for det?:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...