DerNoOb Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Har hatt litt problmer med RTW i det siste, den har også begynt å minimere i tilleg til at RTW kræsjer :S Får spilt litt mer enn 1 time så kræsjer spillet. Har patch 1.5(Som er den nyeste tipper jeg). Skjer for det mestwe når jeg skal klikke på en fiende for å angripe. Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet ?
FelaroN_ Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 jeg hadde samme problemet med MTW II, og det som var problemet mitt var at det var altfor mye støv i pcen og rundt cpuen, kanskje det kan være problemet?
DerNoOb Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 jeg hadde samme problemet med MTW II, og det som var problemet mitt var at det var altfor mye støv i pcen og rundt cpuen, kanskje det kan være problemet? 7783715[/snapback] Neh, tviler på det har hatt PC'n i bare 1 måned:P
FelaroN_ Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 sjekket om at du har de nyeste driveren til grafikkkortet da ? eller directx9c
DerNoOb Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 sjekket om at du har de nyeste driveren til grafikkkortet da ? eller directx9c 7785395[/snapback] Har Nvidia XFX geforce 7600GS, men vet ikke helt om jeg har de nyeste driverne - er så mye å velge mellom, vet ikke hvilken jeg skal ha! Er DirectX9c den nyeste directx?
FelaroN_ Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 nja, directx 10 er den nyeste, men det er vel forsåvidt ingen grafikkkort utenom en som støtter det tror jeg.
DerNoOb Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 nja, directx 10 er den nyeste, men det er vel forsåvidt ingen grafikkkort utenom en som støtter det tror jeg. 7789798[/snapback] hehe, men hvis du ser bort fra directx 10 da?
Distrattos Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Directx 9c er det nyeste utenom 10. Bruker Directx 9c selv, og Rome funker glimrende hos meg. Hvis RTW akkurat har kræsjet, og du starter på nytt, kræsjer det da igjen etter 1 time da? K an det være at du ikke har nok ventilasjon til PC'en, eventuelt at den er i et ganske lukket område?
DerNoOb Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Directx 9c er det nyeste utenom 10. Bruker Directx 9c selv, og Rome funker glimrende hos meg. Hvis RTW akkurat har kræsjet, og du starter på nytt, kræsjer det da igjen etter 1 time da? K an det være at du ikke har nok ventilasjon til PC'en, eventuelt at den er i et ganske lukket område? 7792518[/snapback] Ja cirka en time, fikk spilt isted i 2 timer og 30 min før det ble "rar" lagg, fløy på en måte fremover så til bake igjen(Virket som alt gikk mye fortere) . Tror jeg prøver å flytte på PC'n, den står i et litt lukket område... Har også merket at RTW minimerres helt uten videre men får den opp igjen :S Skjer med flere andre spill også. Men jeg takket nei til å installere DirectX 9c pga at det stod at noen andre spill ikke ville funke like bra elns, noen som har en direkte link til hvor jeg kan laste den ned??
Distrattos Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Bruker du BitDefender eller Avast som anti-virus program? Etter at jeg installerte det begynte spillene mine også å minimeres. Trur det mest BitDefender som gjør det, fordi det var ett lite ikon som blinket et halvt sekund etter spillet minimerte. For å installere Directx 9c, så mener jeg du kan bare sette inn CD'en inn igjen, og da vil det stå install Direcx 9c på menyvalgene. Hvis ikke, så kan du skaffe det her.
DerNoOb Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Skrevet 25. januar 2007 (endret) Bruker du BitDefender eller Avast som anti-virus program? Etter at jeg installerte det begynte spillene mine også å minimeres. Trur det mest BitDefender som gjør det, fordi det var ett lite ikon som blinket et halvt sekund etter spillet minimerte. For å installere Directx 9c, så mener jeg du kan bare sette inn CD'en inn igjen, og da vil det stå install Direcx 9c på menyvalgene. Hvis ikke, så kan du skaffe det her. 7794408[/snapback] Oki takk Jeg bruker Zonealarm (Internet og antivirus), får vell bytte igjen da for det gikk nokså bra når jeg brukte f-secure. Noen som har forslag til et bra Internet security (med brannmur, eller to forskjellige prog, f.eks f-secure internet sec og zonealarm brannmur - men de to programmene gikk ikke sammen hos meg ) program som er gratis ? EDIT: Spilte RTW nå i 5 min så kræsja'n til desktop...snodig greier Endret 25. januar 2007 av DerNoOb
Distrattos Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Til antivirus og brannmur kan du lese sikkerhets-guiden Du burde vurdere å kanskje reinstallere Rome, om ikke formatere dataen, for å bli kvitt alle bakgrunnsprogrammer som du ikke vet driver å går.
DerNoOb Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Skrevet 25. januar 2007 Til antivirus og brannmur kan du lese sikkerhets-guiden Du burde vurdere å kanskje reinstallere Rome, om ikke formatere dataen, for å bli kvitt alle bakgrunnsprogrammer som du ikke vet driver å går. 7795884[/snapback] Ja har lest i sikkerthets-guiden med det meste er fra år 2004, kanskje litt utdatert? Har prøvd å re-installere RTW ja, det samme med patchene men problemet har ikke løst seg
SverreRatias Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Har hatt en god del av de samme problemene, har måtte re-instalere spillet flere ganger men nå funker det, hvis du har instalert ting fra internett som skins eller små mods i spillet kan det skape problemer.
DerNoOb Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Har hatt en god del av de samme problemene, har måtte re-instalere spillet flere ganger men nå funker det, hvis du har instalert ting fra internett som skins eller små mods i spillet kan det skape problemer. 7925851[/snapback] hei! Har ikke mods eller noe sånt:/ Har også re-installert sånn 10 ganger men det funker fortsatt ikke har sent inn PC'n for reperasjon pga. jeg fikk blåskjerm veldig ofte, det kan ha vært problemet siden det skjedde også med mange andre spill, håper det er fikset når jeg får tilbake PC'n
SverreRatias Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Har hatt en god del av de samme problemene, har måtte re-instalere spillet flere ganger men nå funker det, hvis du har instalert ting fra internett som skins eller små mods i spillet kan det skape problemer. 7925851[/snapback] hei! Har ikke mods eller noe sånt:/ Har også re-installert sånn 10 ganger men det funker fortsatt ikke har sent inn PC'n for reperasjon pga. jeg fikk blåskjerm veldig ofte, det kan ha vært problemet siden det skjedde også med mange andre spill, håper det er fikset når jeg får tilbake PC'n 7927805[/snapback] bare å krysse fingra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå