Gå til innhold

Pub anbefalninger i edinburg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først å fremst: Fra person til person varierer det mye på hva slags pub dem liker. I Edinburg vil jeg anbefale Ryan's Bar. Det er en irsk bar med masse guiness og godt liv :) Denne ligger mellom Rose Street og Princess Street om jeg ikke husker feil.

White Hart Inn er Edinburgs eldste bar og ligger i Grassmarket, nummer noe og tredve :hmm:)

Ellers har du jo Greyfriar's Bobby's Bar. Oppkalt etter en trofast politihund (rørende historie, du finner den på nettet), jeg likte meg godt her også. Denne ligger også ved Grassmarket og Cowgate. Ser du statuen av en Skye Terrier er du veldig nærme.

 

Jeg har noen flere pubtips, men det er jo litt morsomt å utforske på egenhånd også :)

 

Mine skotske favorittpuber fant jeg allikevel i Drumnadrochit, ved Loch Ness (spesielt sted, det var tykk tåke og regn. Alt man hørte var den skotske musikken og allsangen innenfra puben i den lille byen), og i Ullapool (The Arch Inn). Her var det masse skotsk og irsk musikk + øl, altså god kultur. The Arch Inn lettet veldig på humøret etter at vi fikkfartsbot tidligere på dagen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...