McMuffin Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Vurderer å installere Vista Ultimate på PC'en min, men i den sammenheng har jeg et spørsmål: Vil jeg kunne spille på LAN med min PC selv om alle andre har XP? Eller er det noe spesielt jeg bør være obs på her? Takker for alle svar
TCi Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Det fungerer fint. Har ikke hatt noen problemer med dette selv. Går nok bra, så lenge du slår av brannmuren i begge.
Mr.Selaas Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har Windows Vista Ultimate på min pc, mens resten av nettverket kjører Win XP og jeg får ikke kontakt mellom di. Noen tips ?
McMuffin Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Har du slått av brannmuren og oppdatert driverne til nettverkskortet ditt?
Mr.Selaas Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Har du slått av brannmuren og oppdatert driverne til nettverkskortet ditt? 7896565[/snapback] Ja. Begge maskinene har internett, men får ikke tilgang til hverandre i lokalt nettverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå