Gå til innhold

Ny gaming mus - cs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har erfaringer med både Razer Diamondback og Copperhead..har hatt Intelli 3.0 i snart ett halvt år nå og den er BEST..Eneste negative er at det er optisk, det vil si at om ikke hele musa er på musematta så "tar" den ikke..dette kan vere dumt ved evt. reaksjons skudd i cs og lignende men har ikke vert noe problem for meg ¨å langt.. rett og slett DIGG mus.

Og angående om hvilken farge du får den i..på komplett bestilte jeg den for..tja, litt under ett halvt år siden og den fikk jeg i grå

 

Mvh

zaltmann aKa. Vegard

Lenke til kommentar

Jeg ville ha gått for Razer Copperhead, har selv Razer og elsker den, brukt den i over 1 år, og synes logitech g5 er ekkel å holde i.

 

Tror ingen her kan hjelpe deg i å velge, for fins å my forksjellige meninger, jeg tror alle de nyeste gaming musene er like gode, bare du venner deg til de

 

- Logitech G5

- Razer Diamondback

- Mircrosoft Intellipoint 3.0

- Logitech mx518

- Razer Copperhead

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

G5 til å spille med synes jeg er en litt dårlig ide,nettopp fordi den har bare 1 knapp på siden,noe som gjør hurtige våpenbytter i fks.CS mye vanskeligere,men det er nå min mening.

Samt at med 2knapper på siden kan man kan bla frem og tilbake i nettleseren.

 

Intelli Mouse 3.0 er et meget godt alternativ,billig,2 knapper på siden (viktig),800dpi.

Mitt tips er å velge en mus som har 2 knapper på siden (eller mer).

 

Selv spiller jeg med en MX 518 på 800dpi hele tiden og det er mer enn nok dpi til å ta treffsikre skudd og valg i CS:S som er det spillet det går mest i hos meg.

 

Angående musmatte så er QPAD en meget god gamingmatte i allefall etter hva jeg har lest av kritikk de har fått,sjekk ut de...

 

Redigert: Min MX 518 liker jeg så godt at den bruker jeg til den ikke virker mer. :yes:

Musmatten blir jeg sikkert å bytte ut,en Icemat 2nd edition svart 25x30cm,grunnen er at glidesene blir fort slitt og den bråker litt.

Min neste musmatte vet jeg blir en QPAD matte. :yes:

Endret av naits81
Lenke til kommentar
Vurdere å kjøpe nye gaming mus jeg og, har sett en del på intelli 3.0.

Er bare en ting jeg lurer på. Har prøvd wireless optical mouse 2.0 og likte ikke scrollehjulet. Er dette det samme scrollehjulet som det er på 3.0?

7819728[/snapback]

Bumper meg selv litt.

 

Er det noen som vet om dette er samme scrollethjullet?

Lenke til kommentar

Razer Copperhead,uten tvil. Lett og presis, ligger som støpt i hånda. Og til de som påstår den har problemer med diverse underlag så kan jeg fortelle dere at selv den brune Ikea-sofaen min fungerer fint som underlag. Glass og speil fungerer også helt fint. Copperhead <3

Endret av inflamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...