Gå til innhold

Total War: Laug(Guilds)-strategier i M2TW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å ha lest denne tråden i et annet forum: Informativt om laug

Har jeg fått endel informasjon om laug. Det jeg lurer på om noen her har, er noen strategier om hvilke laug dere satser på å få. Er et av hver en god strategi og hva med resten av regionene da? Swordsmith og Merchant? Bygger dere spesifikt en spesiell type bygninger for å få et laug, eller lar dere det gå seg til. F.eks bygger dere spesifikt masse staller for å få heste-lauget som katolsk fraksjon, eller dropper dere dette lauget? Alle de master thievesguildene dere tar fra fiender, ødelegger dere dem, eller beholder dere dem i håp om å få HQ og deretter ødelegger dem?

Endret av magicgunnar
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alle de master thievesguildene dere tar fra fiender, ødelegger dere dem, eller beholder dere dem i håp om å få HQ og deretter ødelegger dem?

7773985[/snapback]

Ødelegge thieves guild? :dontgetit: Hvorfor burde jeg det?

Skrevet
Hola!

Du har en kreativ omgåelse av tre-ords-regelen. Hvis du er gem, endrer du tittelen til det bedre. Hvis ikke, kommer timuridene og tar deg ;)

7798758[/snapback]

Det var overhodet ikke min intensjon å omgå reglene :blush: , jeg forsøkte å lage en så presis tittel som mulig, og det er vel derfor tre-ords-regelen er der, slik at titlene tydelig skal fortelle hva tråden inneholder, har nå endret den til noe som også fint kan kalles en kreativ omgåelse av treordsregelen :cry: , men som jeg håper vil bli oppfattet som enda mer beskrivende.

Ødelegge thieves guild? :dontgetit: Hvorfor burde jeg det?

7798344[/snapback]

Det er kanskje ikke nødvendig å bygge spioner i alle provinsene dine, kanskje det bare er vits å ha et thieves guild for å bygge spioner mens i resten av byene har man merchants guilds for å øke inntektene, eller chapterhouses for å produsere kavaleri, eller swordsmiths for å få bedre våpen. Jeg heller til merchants guilds de fleste steder.

Som katolsk faksjon kan det også være smart å ødelegge et chapterhouse eller lignende etter å ha produsert masse kavaleri og slik få muligheten til å lage et horsebreeders guild, dette har jeg ikke testet og vet ikke om vil fungere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...