magicgunnar Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 (endret) Etter å ha lest denne tråden i et annet forum: Informativt om laug Har jeg fått endel informasjon om laug. Det jeg lurer på om noen her har, er noen strategier om hvilke laug dere satser på å få. Er et av hver en god strategi og hva med resten av regionene da? Swordsmith og Merchant? Bygger dere spesifikt en spesiell type bygninger for å få et laug, eller lar dere det gå seg til. F.eks bygger dere spesifikt masse staller for å få heste-lauget som katolsk fraksjon, eller dropper dere dette lauget? Alle de master thievesguildene dere tar fra fiender, ødelegger dere dem, eller beholder dere dem i håp om å få HQ og deretter ødelegger dem? Endret 26. januar 2007 av magicgunnar
Johkmil Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Alle de master thievesguildene dere tar fra fiender, ødelegger dere dem, eller beholder dere dem i håp om å få HQ og deretter ødelegger dem? 7773985[/snapback] Ødelegge thieves guild? Hvorfor burde jeg det?
Cuneax Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hola! Du har en kreativ omgåelse av tre-ords-regelen. Hvis du er gem, endrer du tittelen til det bedre. Hvis ikke, kommer timuridene og tar deg
magicgunnar Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Hola! Du har en kreativ omgåelse av tre-ords-regelen. Hvis du er gem, endrer du tittelen til det bedre. Hvis ikke, kommer timuridene og tar deg 7798758[/snapback] Det var overhodet ikke min intensjon å omgå reglene , jeg forsøkte å lage en så presis tittel som mulig, og det er vel derfor tre-ords-regelen er der, slik at titlene tydelig skal fortelle hva tråden inneholder, har nå endret den til noe som også fint kan kalles en kreativ omgåelse av treordsregelen , men som jeg håper vil bli oppfattet som enda mer beskrivende. Ødelegge thieves guild? Hvorfor burde jeg det? 7798344[/snapback] Det er kanskje ikke nødvendig å bygge spioner i alle provinsene dine, kanskje det bare er vits å ha et thieves guild for å bygge spioner mens i resten av byene har man merchants guilds for å øke inntektene, eller chapterhouses for å produsere kavaleri, eller swordsmiths for å få bedre våpen. Jeg heller til merchants guilds de fleste steder. Som katolsk faksjon kan det også være smart å ødelegge et chapterhouse eller lignende etter å ha produsert masse kavaleri og slik få muligheten til å lage et horsebreeders guild, dette har jeg ikke testet og vet ikke om vil fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå