Gå til innhold

Skoleprosjekt - Gammelt hus jeg fant i skogen


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Jeg har nå et skoleprosjekt hvor jeg skal levere bilder. Jeg hadde ingen anelse om hva jeg skulle ta bilder av, så jeg ble bare å gå ut i skogen for å se hva jeg fant. Jeg tok til å begynne med noen naturbilder som for så vidt var greie, før jeg kom over et gammelt uthus som har tilhørt en gård som ikke eksisterer lenger. Huset var brutt opp, og endel gjenstander som tilhører huset ligger spredt rundt om kring huset. Tingene var gamle, bl. a. en bok fra 40-tallet, og jeg syntes det var kjempespennende motiver der.

 

Dette er bilder fra første tur dit, jeg har vært på en tur nummer to, og skal kanskje ta en tredje tur opp. Oppdaterer med eventuelle bilder senere.

 

Ønsker kritikk på bildene, og tar gjerne i mot forslag til hvordan jeg kan levere de. Hva er spennende? Noe jeg burde ta flere bilder av?

 

 

post-55553-1169457605_thumb.jpg

 

post-55553-1169457642_thumb.jpg

 

post-55553-1169457665_thumb.jpg

 

post-55553-1169457702_thumb.jpg

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huset er STAPP fullt av masse rart.. Treverk, sofa og kakkelovn for å nevne noen få ting. Kommer ikke lenger enn til dørkarmen o_O

 

Stedet er i østmarka, like ved lutvann, og lutvannsleiren (er det lov å ta bilder rett utenfor militært område? Dette er rett utenfor gjerdet, og det er skilt om fotoforbud, men jeg satset på at det gikk greit utenfor gjerdet.)

 

Satser på å få opp noen flere bilder i morgen når jeg får gått gjennom bilder fra tur nummer 2. Men da hadde det snødd, uten at det nødvendigvis gjør noe.

 

Kamera er EOS350d og 17-85mm

 

Takker for tilbakemeldinger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...