Gå til innhold

LG KE800 eller KE820?


VinceK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et tips ifra meg til deg er at du holder deg unna LG, siden disse telefonene har en Software som bare er halv ferdig. Man vi oppdage teite feil i systemet f.eks som at vekkerklokken ikke ringer når man har telefonen på lydløs (KG800) og så er menyene halv svenske. En annen grunn til ikke å velge LG er at det er utrolig mye feil med telefonene!!

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig i at man skal holde seg unna lg. Personlig synes jeg designet på telefonen er utrolig viktig. Kanskje det viktigste med hele telefonen. Dette får den til å bli tidløs, ikke utdatert om 6mnd. Så lenge man ikke bruker telefonen til annet enn å ringe og litt meldinger mener jeg lg er the way to go hvis man er ute etter design. Noe det kan virke som rohin legger vekt på.

 

Nå skal det sies at du har mye riktig i det du skriver. Lg er ikke det man går for hvis målet er kvalitet og masse heftig software. Men som sagt kommer det helt an på bruksbehovet!

 

Selv har jeg nå en hvit kg800. Er fornøyd med den ettersom jeg synes den er pen å se på i tillegg til at man kan ringe og sende meldinger med den ;) For meg blir det nesten en prinsippsak at telefonen ikke skal ha alt for mye jall som 3g etc, jeg hadde seriøst aldri brukt det uansett :p Men no fence til de som er ute etter mest mulig high tech i lomma! Det er ikke mitt behov bare..

 

 

k.rab

Lenke til kommentar

heller ikke enig at mann skal velge bort LG

Har hatt alt av dyre kjedelige telefoner, og valget falt etter dette på lg ke 820 som jeg faktisk er veldig fornøyd med. Hadde aldri hatt en lg telefon før denne.

Som nevnt er det irriterende at telefonen ikke ringer når den er på lydløs, men det problemet var lett å løse alikevel :-)

Telefonen er råsexy, du far garantert mange beundrende blikk kontra gå med en skobørste lignende nokia klump i lomma

Telefonen er på størrelse med hva batteriet i en nokia telefon er og har til tross for det en drøss med funksjoner

en ok mp3 spiller

fjernkontroll til mp3 spiller og inngang for 3.5mm

radio

a2dp

kamera på 2 pix og autofokus

bluetooth versjon 2.0

og ellers alt du forventer av en telefon(ikke 3g)

Det følger med veske til telefonen og hele innpakningen vitner om kvalitet

Anbefales

Lenke til kommentar
heller ikke enig at mann skal velge bort LG

Har hatt alt av dyre kjedelige telefoner, og valget falt etter dette på lg ke 820 som jeg faktisk er veldig fornøyd med. Hadde aldri hatt en lg telefon før denne.

Som nevnt er det irriterende at telefonen ikke ringer når den er på lydløs, men det problemet var lett å løse alikevel :-)

Telefonen er råsexy, du far garantert mange beundrende blikk kontra gå med en skobørste lignende nokia klump i lomma

Telefonen er på størrelse med hva batteriet i en nokia telefon er og har til tross for det en drøss med funksjoner

en ok mp3 spiller

fjernkontroll til mp3 spiller og inngang for 3.5mm

radio

a2dp

kamera på 2 pix og autofokus

bluetooth versjon 2.0

og ellers alt du forventer av en telefon(ikke 3g)

Det følger med veske til telefonen og hele innpakningen vitner om kvalitet

Anbefales

7822571[/snapback]

 

DITTO :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...