Gå til innhold

Hjelp, hva slags patch var det?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare være sikker, før jeg logger inn. Jeg skulle spille WoW, og installerte tBC, måtte laste ned to patcher, den ene var normal mens den andre var helt merkelig (synes jeg). Den ba om å få "lytte til andre datamaskiner i nettverket" eller noe (jeg svarte ok), så jeg hva som var fikset også sto det bare noe om realms, UI-greier, og WTF-kanalen. Er ikke helt sikker på om det er riktig, eller om jeg bare er paranoid. Må bare høre med dere som kanskje vet litt mer enn meg. Please med sukker på, svar meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stussa på det samme. Jeg tror at disse to patchene er blitt lagd etter at Blizzard lagde BC, for å si det slik. At du hadde de patchene på PCen fra før, derfor det tok et sekund å laste ned 200-og-noe-MB-patchen.

Skrevet (endret)

Åh, hundre ganger tusen takk, TheOneAsk og MRN! Siden det ikke er jeg som betaler med mitt visakort vil jeg nødig bli scammet (eller hva det nå heter). Nå ble jeg litt mer rolig, ja. Hoho, stressa litt. :whistle:

Takk igjen!!

Ja, synes at det var rart at rogue kunne respecce enda engang (hadde ikke hatt noe imot det, men).

Endret av Lysestaken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...