Gå til innhold

Mus og tastatur til wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel mest viktig at det er behagelig?

 

Mus: Intellimouse 3.0 / mx518

Musematte: En du synes er behagelig :)

Tastatur: Logitech G15. Makroknappene er nyttige i WoW

7770872[/snapback]

 

Du kan jo kombinere IM 3.0 med Copperhead og få MS Habu! ;)

7772177[/snapback]

Hvordan er det med denne Habu? Hørt den sliter på mange punkter?

Lenke til kommentar

tjaw.. den er veldig god når man har fått den til å fungere! :!:

 

fungerer bedre på laptopen min enn på stasjonæren, uten å måtte oppdatere hverken programvare, drivere eller firmware..

 

på stasjonæren, så finner ikke programvaren musa, men den fungerer jo iaff helt basic likevel! :) men merker at ting går litt "glattere" her på laptopen nå som programvaren finner musa! :)

 

veldig god mus, det må jeg innrømme! :) god å holde i, siden den har noe samme utseende som MS 3.0, og selvfølgelig god hardware siden den er basert på copperhead, iaff sånn delvis etter hva jeg har skjønt.. :) 2000dpi som max, men det er litt for vilt synes jeg da.. :whistle:

Lenke til kommentar
tjaw.. den er veldig god når man har fått den til å fungere!  :!:

 

fungerer bedre på laptopen min enn på stasjonæren, uten å måtte oppdatere hverken programvare, drivere eller firmware..

 

på stasjonæren, så finner ikke programvaren musa, men den fungerer jo iaff helt basic likevel! :) men merker at ting går litt "glattere" her på laptopen nå som programvaren finner musa! :)

 

veldig god mus, det må jeg innrømme! :) god å holde i, siden den har noe samme utseende som MS 3.0, og selvfølgelig god hardware siden den er basert på copperhead, iaff sånn delvis etter hva jeg har skjønt.. :) 2000dpi som max, men det er litt for vilt synes jeg da..  :whistle:

7773003[/snapback]

:) Høres da bra ut det. Har bare hørt den hakker litt, og at den "gir opp" på for bråe bevegelser... at den rett og slett står stille. Virker merkelig, men men.

 

Etter som jeg skjønte har Copperhead samme hardware som G5, så da har sikkert Habu det og...

 

Jeg tror G5 og G15 er bra valg, Nessie. Men siden Copperhead er en smuuule bedre, og faktisk billigere, tror jeg jeg hadde gått for den selv.

Men til WoW tror jeg G5 er bedre med tanke på at den har flere knapper. ;)

Lenke til kommentar

Jaww.. jeg har aldri opplevd at musa henger eller ikke henger med i svingene, så det må være andres problemer! :!:

 

Musa funker den, men programvaren jeg installerer finner ikke musa når jeg bruker den på stasjonæren, men på laptopen derimot, finner den musa med en gang! :roll:

 

Edit: aner ikke om g5 har samme innmat, noe jeg tviler litt på siden det er Logitech som produserer den og det er Microsoft som har samarbeid med Razer og derfor Habu som har samme innmat som copperhead, eller iaff tilnærmet den samme.

Endret av Keltern
Lenke til kommentar

Hmm... I følge Tom's:

 

The technology used is obviously what grabbed us first. Yet there's nothing secret about it, since it's the same one that's used in the Logitech G series. It's made by Agilent Technologies and goes by the name of ADNS-6010.

 

Men jeg ser jo også at Habu bruker det... de er vel like inni da ;)

 

Jeg skal kjøpe meg ny, men vet ikke hvilken :(. Dette blir bare værre og værre!

 

Jeg er skeptisk til G5 pga den er så overstæsja med knapper og tilt-hjul, og litt pga prisen, skeptisk til Copperhead pga formen og folk som mener den er ubehagelig i lengdem, og skeptisk til Habu pga problemer jeg leser...

Lenke til kommentar

Ja, Habu kan sikkert bli problematisk pga for få knapper? den har kun 2 stk sideknapper på venstre side + 2 for å justere dpi "on-the-fly", men disse kan programmeres til annen bruk også.. eller synes jeg Habu er en "habil" og god mus! ;) Smooth er den iaff, og det eneste jeg kunne tenkt meg er at den kunne vært formet som en Logitech MX510/518 i stedet for Microsofts "yndling".. :)

 

Edit: glemte hjulet, da med knapp.. men det sa seg kanskje selv! :p

Endret av Keltern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...