Astl Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 husker jeg spilt et norskt fotball spill for ca 8 år siden men klarer ikke huske navnet på det , lurer på om noen andre kanskje kan det det var et ganske simpelt spill ofte 2-3 spillere med samme navn osv, er mulig det ikke engang var norskt men kan ikke huske det var noen annen liga en norge. eneste nyttige jeg kan huske fra det var at spillere kun hadde 1 type skill, d.v.s de spilte bedre jo mer poeng de hadde men den skillen hette ikke noe det var bare en måte å indikere hvor god han var totalt. har prövd og googla det men finner ingenting :/ noen som husker no spill titler knaskje ?
Astl Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 ingen som vet ? som sagt er ikke 100% sikker på at det var norskt.
Pebble Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Første som slår meg er Actual soccer eller noe.. Men, den eneste grunnen til det, er nok at det var det første fotballspillet vi hadde..
Astl Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 (endret) glem det tror det var cm fra 92 hehe trodde 99/00 var förste versionen av det Endret 22. januar 2007 av Astl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå