asad Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Når jeg klikker på show desktop, forsvinner sidebaren fra desktopen. Jeg lastet ned en "patch" , men den gjorde at jeg må klikke 2 ganger på den for å komme med til desktopen. Vet ikke hva som er verst av de to der. Hvordan får jeg igjen den gamle knappen?Jeg slettet den jo såklart^^ HUsker det var en eller annen måte å få den igjen på.
artifushion Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Når jeg klikker på show desktop, forsvinner sidebaren fra desktopen. Jeg lastet ned en "patch" , men den gjorde at jeg må klikke 2 ganger på den for å komme med til desktopen. Vet ikke hva som er verst av de to der. Hvordan får jeg igjen den gamle knappen?Jeg slettet den jo såklart^^ HUsker det var en eller annen måte å få den igjen på. 7765516[/snapback] windowsknapp + d får en tilbake til skrivebordet i xp. Virker nok i vista også.
asad Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 (endret) Når jeg klikker på show desktop, forsvinner sidebaren fra desktopen. Jeg lastet ned en "patch" , men den gjorde at jeg må klikke 2 ganger på den for å komme med til desktopen. Vet ikke hva som er verst av de to der. Hvordan får jeg igjen den gamle knappen?Jeg slettet den jo såklart^^ HUsker det var en eller annen måte å få den igjen på. 7765516[/snapback] windowsknapp + d får en tilbake til skrivebordet i xp. Virker nok i vista også. 7765666[/snapback] Ja, men saken er at jeg trenger selve knappen, som jeg kan trykke på. Noen andre tips? edit: Jeg lagde en ny knapp i notepad. Men nå forsvinner sidebaren igjen :S Endret 21. januar 2007 av asad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå